Jannike Ramsvik er en av tre eiere av Riktig Spor-kjeden og daglig leder på Riktig Spor Mo i Rana.
Hun har jobbet med markedsføring, salg og kommunikasjon hele sitt voksne liv, og har bygget på sin opprinnelige bachelor i Statsvitenskap med markeds- og bærekraftfag de siste årene. I mange år jobbet Jannike operativt med sosiale og digitale medier. Først på vegne av kunder, deretter som markedssjef på Scandic Havet, som prosjektleder i omdømmeprosjektet Bodø i Vinden og til slutt i FK Bodø/Glimt. Fremdeles hender det at hun opererer en SoMe konto eller tre, men nå jobber hun mer strategisk med merkevarebygging, kommunikasjonsstrategi og bærekraftstrategier.
Det er denne strategiske erfaringen hun skal dele med oss på Social Media Days.
Fra strategi til innhold
Gjennomutvalgte caser vil Jannike dele hvordan man sørger for sammenheng mellom bedrifters overordna strategi og operative SoMe-aktiviteter.
Hvordan velger man hva man skal snakke om i sosiale medier? Hvordan skape innhold som engasjerer målgruppen og samtidig bidrar til at bedriften når sine overordna mål?