LUKK x
meld deg på vårt

Nyhetsbrev

Skriv inn dine detaljer nedenfor om du ønsker å
holde deg oppdatert på siste nytt om SMD!

Interesser:

Gjennom å registrere deg på vårt nyhetsbrev godtar du at vi kontakter deg med nyheter og markedsføring om oss og våre arrangement. Vi benytter Mailchimp til utsendelser av nyhetsbrev og din e-post vil lagres i vår database der. Du kan når som helst melde deg av. Les mer om personvern og hvordan vi og Mailchimp behandler dine data her.

Takk!
Vi har registrert din påmelding.

OBS! Noe gikk feil. Dersom problemet vedvarer kan du kontakte oss på post@socialmediadays.no for manuell påmelding.

Nyhetsbrev

Jannike Ramsvik

Riktig Spor Mo i Rana
Daglig leder
Oslo
Stavanger
Tromsø
Bergen
Trondheim

Jannike Ramsvik er en av tre eiere av Riktig Spor-kjeden og daglig leder på Riktig Spor Mo i Rana.

Hun har jobbet med markedsføring, salg og kommunikasjon hele sitt voksne liv, og har bygget på sin opprinnelige bachelor i Statsvitenskap med markeds- og bærekraftfag de siste årene. I mange år jobbet Jannike operativt med sosiale og digitale medier. Først på vegne av kunder, deretter som markedssjef på Scandic Havet, som prosjektleder i omdømmeprosjektet Bodø i Vinden og til slutt i FK Bodø/Glimt. Fremdeles hender det at hun opererer en SoMe konto eller tre, men nå jobber hun mer strategisk med merkevarebygging, kommunikasjonsstrategi og bærekraftstrategier.

Det er denne strategiske erfaringen hun skal dele med oss på Social Media Days.

Info om foredrag

Fra strategi til innhold

Gjennomutvalgte caser vil Jannike dele hvordan man sørger for sammenheng mellom bedrifters overordna strategi og operative SoMe-aktiviteter.

Hvordan velger man hva man skal snakke om i sosiale medier? Hvordan skape innhold som engasjerer målgruppen og samtidig bidrar til at bedriften når sine overordna mål?