Social Media Awards

Årets virksomhet/merkevare

2021

Finalist
Finalist
Hanne-Lene Dahlgren

@hannelenesvegetar på Instagram - Årets virksomhet/merkevare

OM

Konferanse og mye mer

Social Media Days ble først arrangert i 2012 og har siden vokst til å bli Norges største møteplass innen sosiale medier. Opp mot 700 mennesker har vært samlet på hovedarrangementet i Oslo, og det er blitt introdusert regionale arrangement med en lokal vri på programmet.

Hvert år samles noen av de fremste eksptertene på sosiale medier på scenen og i sal for å dele sine beste strategier og knytte nye kontakter. I tillegg deles prisen Gullenken ut under hovedarrangementet.

Etter et 2020 vi alle helst vil glemme satser vi for fullt i 2021, med 4 regionale arrangement i Stavanger, Bergen, Tromsø og Trondheim som alle leder opp til det store hovedarrangementet i Oslo i oktober.

Nytt av året er at vi introduserer månedlige streams

visit venue

Juryens begrunnelse

Vinner av Årets profil/side/kanal har tatt i bruk alt Instagrams verktøykasse har å by på og bruker kanalen the best way possible! Finalisten er ikke redd for å prøve nye ting, og har innhold som varier fra ekte og impulsivt på story, til fine og planlagte videoer med høy kvalitet. Med stor entusiasme ligger fokuset på community building. Finalisten har nær dialog med målgruppen og juryen liker også godt at det jobbes for et mål som er mye større enn finalisten selv. Innholdet er godt kanaltilpasset og budskapet tydelig og engasjerende. Vinneren av Årets profil er Hanne Lenes Vegetar!

visit venue

Bakgrunn for nominasjon

visit venue