Programkomitéen er i gang med utformingen av årets program. Kom gjerne med ønsker og innspill til hva du kunne tenke deg å se på programmet.
Vi har 3 tematiske hovedspor og innleggene vil spisses innenfor disse. Du kan forvente gode foredrag, panelsamtaler og stor grad av interaksjon. Vi ønsker å engasjere deg som deltaker. Dine spørsmål og meninger er viktige for å få frem god erfaringsutveksling og inspirasjon.
En vellykket implementering av kreative idéer er en utfordring for alle organisasjoner. I dette sporet fokuserer vi både på de store kreative konseptene og de små idéene. Her dykker vi ned i detaljer som valg av formater, video eller foto og de kreative mulighetene vi har i dag. Du vil få konkrete tips som du kan ta med deg i utformingen av aktiviteter, eller tilpasset en strategi med konstant tilstedeværelse.
Hvordan er din bedrifts bevissthet rundt markedsføring? Her vil du lære om hvordan du får mest igjen for hver investert krone og arbeidstime. Hvordan kan du optimalisere dine kampanjer? Vi ser på hvordan forbrukere beveger seg gjennom kundereisen og valg av kanal. Hvor er det muligheter for deg til å være tidlig ute med noe nytt som vil gi deg en markedsfordel?
Hvordan utformer du en strategi for sosiale medier som harmonerer med bedriftens overordnede strategi? Hva skal man bruke tid og ressurser på? Og kanskje vel så viktig: Hva skal man ikke bruke tid og ressurser på? Hvordan bør man planlegge opp mot konkrete målsetninger? Vi ser på langsiktige vs kortsiktige aktiviteter, og hvordan man kan oppnå synergier mellom ulike aktiviteter. Og ikke minst hvordan man kan bygge videre på det man er god på og forutsetningene ligger til rette for.
Social Media Days ble først arrangert i 2012 og har siden vokst til å bli Norges største møteplass innen sosiale medier. Opp mot 700 mennesker har vært samlet på hovedarrangementet i Oslo, og det er blitt introdusert regionale arrangement med en lokal vri på programmet.
Hvert år samles noen av de fremste eksptertene på sosiale medier på scenen og i sal for å dele sine beste strategier og knytte nye kontakter. I tillegg deles prisen Gullenken ut under hovedarrangementet.
Etter et 2020 vi alle helst vil glemme satser vi for fullt i 2021, med 4 regionale arrangement i Stavanger, Bergen, Tromsø og Trondheim som alle leder opp til det store hovedarrangementet i Oslo i oktober.
Nytt av året er at vi introduserer månedlige streams
Er det noen foredragsholdere du har spesielt lyst til å høre? Eller et tema du skulle ønske vi tok opp på konferansen? Kanskje det er noe du forsøker å få til på sosiale medier som du bare ikke vet hvilken knapp du skal trykke på, og så gjerne ville fått en kjapp "how to" instruksjon på?
Gi oss lyd hva du håper blir en del av programmet til konferansen!
Programkommitéen består av noen av de mest erfarne og kreative aktørene i bransjen. Det har vært viktig for oss å involvere lokal ekspertise på regionskonferansene.