Astrid Valen–Utvik er utdannet siviløkonom fra NHH, og har arbeidet innen salg, ledelse og rekruttering. I 2009 startet hun Valen–Utvik, et selskap som hjelper bedrifter med å lykkes i sosiale medier. Som en tydelig stemme i fagmiljøet rundt sosiale medier har Valen-Utvik tidligere figurert på Kapitals liste over Norges mektigste kvinner innen medier og kommunikasjon. Det er ikke uten grunn. Hun er Norges ukronede dronning av sosiale medier. Du er heldig som får møte henne under Social Media Days i Oslo.
Hva er lyden av din virksomhet?
Sosial lyd er ikke en døgnflue, men vil forandre måten vi kommuniserer på. I vinter har næringslivsledere, kjendiser, politikere og alle andre nysgjerrige logget inn på appen Clubhouse. Selv om hypen om Clubhouse er over og mange vil si dette er en døgnflue, er dette bare starten, hevder Astrid Valen-Utvik. Twitter har allerede lansert sin egen variant, kalt Spaces, og plattformer som Facebook, Instagram, Slack og Discord kommer med tilsvarende løsninger for Social Audio i tiden fremover - alt i kampen om brukerne. Hva er nytteverdien for deg og din virksomhet? Hvordan vil dette forandre hvilke krav kundene stiller til din merkevare? Hva er lyden av din virksomhet?
28. september står Astrid på scenen på the Hub i Oslo under Social Media Days.