Fredrik Fornes er utdannet journalist, og hadde ti år bak seg i noen av landets største aviser da han tok steget over til markedsføringsbransjen. Siden har han jobbet med markedsføring og kommunikasjon i forlag, reklamebyrå og et softwareselskap. Han vant prisen «Årets talent» på Social Media Days i 2021 etter at han begynte å bruke LinkedIn for å markedsføre sistnevnte. Nå jobber han fulltid med å hjelpe andre med digital synlighet, blant annet på LinkedIn, gjennom selskapet Hubify.
Ti tips til å lykkes med B2B-markedsføring på LinkedIn
Under én prosent av medlemsmassen publiserer innhold på LinkedIn. Det betyr at den organiske rekkevidden der inne er enorm om dagen – og hele B2B-målgruppen din er der, klare for å lytte til deg. Hvordan utnytter du det? Fredrik Fornes forteller hvordan han knakk koden som ga ham nærmere fem millioner visninger og to millioner i salg i løpet av to år på plattformen. Med sine ti beste, mest konkrete tips får du alt du trenger for å briljere på plattformen – på 30 minutter.