LUKK x
meld deg på vårt

Nyhetsbrev

Skriv inn dine detaljer nedenfor om du ønsker å
holde deg oppdatert på siste nytt om SMD!

Interesser:

Gjennom å registrere deg på vårt nyhetsbrev godtar du at vi kontakter deg med nyheter og markedsføring om oss og våre arrangement. Vi benytter Mailchimp til utsendelser av nyhetsbrev og din e-post vil lagres i vår database der. Du kan når som helst melde deg av. Les mer om personvern og hvordan vi og Mailchimp behandler dine data her.

Takk!
Vi har registrert din påmelding.

OBS! Noe gikk feil. Dersom problemet vedvarer kan du kontakte oss på post@socialmediadays.no for manuell påmelding.

Nyhetsbrev

Jørgen Brunborg-Næss

Synlighet
Fagleder Data og Innsikt
Oslo
Stavanger
Tromsø
Bergen
Trondheim

Jørgen omtaler seg selv som økonom av utdannelse og datanerd av legning. Han har 20 års erfaring med performance marketing og webanalyse, det meste av tiden fra digitalbyrået Synlighet, men han har også vært innom Schibsted og Aller Media. Han holder mye kurs og foredrag og brenner for å formidle en bedre forståelse for data, hvordan de kan samles, hvilke historier de forteller og hvilke beslutninger de kan støtte.

Info om foredrag

Hvordan måle effekt når alt blir ulovlig?

Presis tracking blir stadig vanskeligere som følge av både tekniske og juridiske innstramminger. Men har det egentlig vært så presist, og må det egentlig være det?