LUKK x
meld deg på vårt

Nyhetsbrev

Skriv inn dine detaljer nedenfor om du ønsker å
holde deg oppdatert på siste nytt om SMD!

Interesser:

Gjennom å registrere deg på vårt nyhetsbrev godtar du at vi kontakter deg med nyheter og markedsføring om oss og våre arrangement. Vi benytter Mailchimp til utsendelser av nyhetsbrev og din e-post vil lagres i vår database der. Du kan når som helst melde deg av. Les mer om personvern og hvordan vi og Mailchimp behandler dine data her.

Takk!
Vi har registrert din påmelding.

OBS! Noe gikk feil. Dersom problemet vedvarer kan du kontakte oss på post@socialmediadays.no for manuell påmelding.

Nyhetsbrev

Lars Eia Kirkholm

JCP PRAD
Byråleder og rådgiver
Oslo
Stavanger
Tromsø
Bergen
Trondheim

Lars er av den oppfatning at merkevarer i større grad må tørre å sette kundene først -og lage innhold som målgruppen gidder å bruke tid på. Han er enenergisk fyr med mye på hjertet som heier ekstra på de kundene som faktisk tør.

Han lever under mottoet det er bedre å prøve (og noen ganger feile) enn å ikke prøve i det hele tatt. Han leder tross alt byrået som var først ute med å rådgi kundene til bruke TikTok som kanal, noe som har resultert i stor suksess for blant andre Redningsselskapet og Obos.

Info om foredrag