LUKK x
meld deg på vårt

Nyhetsbrev

Skriv inn dine detaljer nedenfor om du ønsker å
holde deg oppdatert på siste nytt om SMD!

Interesser:

Gjennom å registrere deg på vårt nyhetsbrev godtar du at vi kontakter deg med nyheter og markedsføring om oss og våre arrangement. Vi benytter Mailchimp til utsendelser av nyhetsbrev og din e-post vil lagres i vår database der. Du kan når som helst melde deg av. Les mer om personvern og hvordan vi og Mailchimp behandler dine data her.

Takk!
Vi har registrert din påmelding.

OBS! Noe gikk feil. Dersom problemet vedvarer kan du kontakte oss på post@socialmediadays.no for manuell påmelding.

Nyhetsbrev

Preben Helle & Knut Bjørgen

Sopra Steria & Opplysningskontoret for meieriprodukter
Head of Social Media, Marketing Services og Leder for kommunikasjon og marked
Oslo
Stavanger
Tromsø
Bergen
Trondheim

Preben Helle
Head of Social Media, Marketing Services i Sopra Steria
Preben har over 10 års erfaring med digital markedsføring og trives godt i helelandskapet fra strategi, planlegging og gjennomføring av betalte kampanjer -til rådgivning innen organisk bruk av sosiale medier. Preben har tidligere jobbet som prosjektleder for kunder som Bergen Live, Akvariet i Bergen, Fløyen, Frydenbø Bil, Eiendomsmegler Vest med flere.

Knut Bjørgen
Leder kommunikasjon og marked i Opplysningskontoret for meieriprodukter.
Knut Bjørgen har over 25 års erfaring fra ulike lederroller innen salg, markedsføring og forretningsutvikling. Han har jobbet både på byråsiden og hos kjente merkevarer. I dag leder han markeds- og kommunikasjonsarbeidet for Opplysningskontoret for meieriprodukter i Oslo.  

Info om foredrag

Et melke-løft i sosiale medier

Hvordan få nordmenn mer positive til melk? Kan vi oppnå holdningsendringer gjennom digital markedsføring i sosiale medier? Sopra Steria har over tid jobbet med en holdningskampanje for Melk.no. Her forteller vi deg om fremgangsmåte og resultatene som ble oppnådd.