Stian Barsnes-Simonsen har over 20 års erfaring som programleder, journalist og salgs- og utviklingssjef for tradisjonelle TV-kanaler og produksjonsselskap. Store deler av karrieren har handlet om å utvikle innhold som skal nå barn, ungdom og familiesegmentet. De siste 6 årene har han utelukket arbeidet for å skape samfunnspositivt innhold på plattformene barn og unge faktisk befinner seg på, og leder i dag Norges eneste kommunikasjonsbyrå som spesialiserer seg på disse målgruppene.
Hvordan kommunisere til barn og unge under 13 år på sosiale medier?
Anbefalt aldersgrense i Norge for sosiale medier er 13 år. Er det da greit og i det hele tatt lov å bruke disse plattformene til å kommunisere til yngre målgrupper? Hvordan skal man i så fall gjøre dette riktig? Stian Barsnes-Simonsen, leder i kommunikasjonsbyrået Nordic Family, som utelukkende henvender seg mot barn og unge. Han kommer og forklarer hva som er mulighetsrommet for å nå ut til de yngste i samfunnet på en riktig og god måte.