close icon
Innhold

Program

Du kan trykke på de ulike foredragsholderne for å lese mer om deres innlegg.

09:00

Åpning

Åpning

Velkommen og praktisk informasjon

Bernt Hulsker

Konferansier

Mediepersonlighet og tidligere fotballspiller

09:00

Åpning

Sal A

Velkommen og praktisk informasjon

Sal B

Sal C

Sal D

09:00

Åpning

Åpning

Velkommen til dag 2

Bernt Hulsker

Konferansier

Mediepersonlighet og tidligere fotballspiller

09:00

Åpning

Sal A

Velkommen til dag 2

Sal B

Sal C

Sal D

09:10

Hva skal til for å lykkes med business på Facebook?

Hva skal til for å lykkes med business på Facebook?

Facebook er i kontinuerlig utvikling. Det krever hyppige oppdateringer på hvilke muligheter som finnes. Nina Hareide-Larsen gir deg innblikk som kan vise seg å bli svært viktig for deg

Nina K. Hareide-Larsen

Facebook Norway

Client Partner | Vertical Lead

09:10

Hva skal til for å lykkes med business på Facebook?

Sal A

Facebook er i kontinuerlig utvikling. Det krever hyppige oppdateringer på hvilke muligheter som finnes. Nina Hareide-Larsen gir deg innblikk som kan vise seg å bli svært viktig for deg

Sal B

Sal C

Sal D

09:10

Fryktløs synliggjøring

Fryktløs synliggjøring

Sindre Bjørnstad forteller om hvordan han og Isak Førre Skogland har lykkes som gründere

Sindre Bjørnstad

OMBU AS

Markedsansvarlig og gründer

09:10

Fryktløs synliggjøring

Sal A

Sindre Bjørnstad forteller om hvordan han og Isak Førre Skogland har lykkes som gründere

Sal B

Sal C

Sal D

09:30

Bånn gass gjennom sosiale medier

Bånn gass gjennom sosiale medier

De siste fire årene har Askeladden & Co lansert 20 merkevarer. Hvilke spørsmål bør man stille seg for å sørge for maksimalt gjennomslag og forretningseffekt?

Tim Nilo

Askeladden & Co

Partner/marketing

09:30

Bånn gass gjennom sosiale medier

Sal A

De siste fire årene har Askeladden & Co lansert 20 merkevarer. Hvilke spørsmål bør man stille seg for å sørge for maksimalt gjennomslag og forretningseffekt?

Sal B

Sal C

Sal D

09:30

Hvordan lykkes som B2B-annonsør

Hvordan lykkes som B2B-annonsør

Kjøpsprosessen innen B2B er ofte mer kompleks enn innen B2C - det må også gjenspeiles i markedsføringen. Johan vil dele sine beste tips for å lykkes med B2B-annonsering og på LinkedIn.

Johan Eriksson

LinkedIn

Representing LinkedIn Marketing Solutions in Norway

09:30

Hvordan lykkes som B2B-annonsør

Sal A

Kjøpsprosessen innen B2B er ofte mer kompleks enn innen B2C - det må også gjenspeiles i markedsføringen. Johan vil dele sine beste tips for å lykkes med B2B-annonsering og på LinkedIn.

Sal B

Sal C

Sal D

09:50

Kommersielle muligheter og automatisering

Kommersielle muligheter og automatisering

Hvordan lage dynamisk organisk innhold og utnytte det kommersielt

Steffen Rabben

Snapchat

Leder Snapchat Norge

09:50

Kommersielle muligheter og automatisering

Sal A

Hvordan lage dynamisk organisk innhold og utnytte det kommersielt

Sal B

Sal C

Sal D

09:50

@100 000 tips-kampanjen

@100 000 tips-kampanjen

Ekte engasjement flytter fjell

Kjersti Johannessen

Mills

Informasjonssjef

Lars Marius Lauten

Mills

Marketingdirektør

09:50

@100 000 tips-kampanjen

Sal A

Ekte engasjement flytter fjell

Sal B

Sal C

Sal D

10:10

Lett å elske

Lett å elske

Margrethe Wam Solvang vil snakke om hvorfor YouTube er så lett å elske, sett fra både et influencer, annonsør, og seer perspektiv.

Margrethe Wam Solvang

YouTube

Industry Manager for Google

10:10

Lett å elske

Sal A

Margrethe Wam Solvang vil snakke om hvorfor YouTube er så lett å elske, sett fra både et influencer, annonsør, og seer perspektiv.

Sal B

Sal C

Sal D

10:10

Panelsamtale

Panelsamtale

Hans Petter Nygård Hansen leder panelsamtalen. Du stiller spørsmål og foredragsholderne svarer

Hans-Petter Nygård Hansen

Debattleder

Sindre Bjørnstad

OMBU AS

Markedsansvarlig og gründer

Tim Nilo

Askeladden & Co

Partner/marketing

Kjersti Johannessen

Mills

Informasjonssjef

Lars Marius Lauten

Mills

Marketingdirektør

10:10

Panelsamtale

Sal A

Hans Petter Nygård Hansen leder panelsamtalen. Du stiller spørsmål og foredragsholderne svarer

Sal B

Sal C

Sal D

10:30

Bli med om bord i Tik Tok raketten

Bli med om bord i Tik Tok raketten

Hvorfor og hvordan skaper TikTok krusninger over hele kloden med kreativt innhold som påvirker kultur og samtale? Emma gir deg innsikt og forståelse for hvordan TikTok de siste seks månedene har påvirket medieindustrien i det nordiske markedet. Hun lar deg også bli kjent med 'Gen T' - en ny generasjon av samvær der tankesett er inne og demografi er ute.

Emma Lundgren

Tik Tok Nordics

Agency Partnerships Lead Global Business Solutions

10:30

Bli med om bord i Tik Tok raketten

Sal A

Hvorfor og hvordan skaper TikTok krusninger over hele kloden med kreativt innhold som påvirker kultur og samtale? Emma gir deg innsikt og forståelse for hvordan TikTok de siste seks månedene har påvirket medieindustrien i det nordiske markedet. Hun lar deg også bli kjent med 'Gen T' - en ny generasjon av samvær der tankesett er inne og demografi er ute.

Sal B

Sal C

Sal D

10:30

Språkkurs for nettroll

Språkkurs for nettroll

Når du skriver godt, er det lettere å nå frem, overtale og overbevise. Dette er ikke så lett for en del av dem som ønsker at Norge kun skal være for nordmenn. Velkommen til tekstdoktorens språkkurs for nettroll!

Christine Calvert

Tekstdoktor

10:30

Språkkurs for nettroll

Sal A

Når du skriver godt, er det lettere å nå frem, overtale og overbevise. Dette er ikke så lett for en del av dem som ønsker at Norge kun skal være for nordmenn. Velkommen til tekstdoktorens språkkurs for nettroll!

Sal B

Sal C

Sal D

10:40

Pause

Pause

Kaffe og mingling

10:40

Pause

Sal A

Kaffe og mingling

Sal B

Sal C

Sal D

10:50

Panelsamtale

Panelsamtale

Hans Petter Nygård Hansen leder panelsamtalen. Du stiller spørsmål og foredragsholderne svarer.

Johan Eriksson

LinkedIn

Representing LinkedIn Marketing Solutions in Norway

Nina K. Hareide-Larsen

Facebook Norway

Client Partner | Vertical Lead

Steffen Rabben

Snapchat

Leder Snapchat Norge

Margrethe Wam Solvang

YouTube

Industry Manager for Google

Emma Lundgren

Tik Tok Nordics

Agency Partnerships Lead Global Business Solutions

10:50

Panelsamtale

Sal A

Hans Petter Nygård Hansen leder panelsamtalen. Du stiller spørsmål og foredragsholderne svarer.

Sal B

Sal C

Sal D

11:10

Når et lite spørsmål kan utgjøre den store forskjellen

Når et lite spørsmål kan utgjøre den store forskjellen

Berta gir oss inspirerende innblikk i hvordan produktidéer får internasjonalt fotfeste gjennom sosiale medier

Berta Lende Røed

Fuel It AS

Gründer og daglig leder

11:10

Når et lite spørsmål kan utgjøre den store forskjellen

Sal A

Berta gir oss inspirerende innblikk i hvordan produktidéer får internasjonalt fotfeste gjennom sosiale medier

Sal B

Sal C

Sal D

11:10

Hva er lyden av din virksomhet?

Hva er lyden av din virksomhet?

Sosial lyd er ikke en døgnflue, men vil forandre måten vi kommuniserer på

Astrid Valen–Utvik

Valen–Utvik

Strategisk rådgiver og eier

11:10

Hva er lyden av din virksomhet?

Sal A

Sosial lyd er ikke en døgnflue, men vil forandre måten vi kommuniserer på

Sal B

Sal C

Sal D

11:30

Workshop fasilitert av Berta Lende Røed

Workshop fasilitert av Berta Lende Røed

Vi bruker Fuelbox for gode diskusjoner

Berta Lende Røed

Fuel It AS

Gründer og daglig leder

11:30

Workshop fasilitert av Berta Lende Røed

Sal A

Vi bruker Fuelbox for gode diskusjoner

Sal B

Sal C

Sal D

11:30

Hvordan få mest ut av TikTok?

Hvordan få mest ut av TikTok?

Lars forteller om kunder som tør, hvorfor de lykkes, og hvorfor de av og til, IKKE lykkes.

Lars Eia Kirkholm

JCP PRAD

Byråleder og rådgiver

11:30

Hvordan få mest ut av TikTok?

Sal A

Lars forteller om kunder som tør, hvorfor de lykkes, og hvorfor de av og til, IKKE lykkes.

Sal B

Sal C

Sal D

11:50

Lunsj

Lunsj

11:50

Lunsj

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

11:50

Hvorfor og hvordan fungerer animasjoner på Instagram?

Hvorfor og hvordan fungerer animasjoner på Instagram?

Hvordan i all verden er det mulig å få over 50 milliarder visninger på Instagram? Nora gir deg noen av hemmelighetene.

Nora Fikse

Grafisk designer og GIF-artist

11:50

Hvorfor og hvordan fungerer animasjoner på Instagram?

Sal A

Hvordan i all verden er det mulig å få over 50 milliarder visninger på Instagram? Nora gir deg noen av hemmelighetene.

Sal B

Sal C

Sal D

12:10

Panelsamtale

Panelsamtale

Hans Petter Nygård Hansen leder panelsamtalen. Du stiller spørsmål og foredragsholderne svarer

Hans-Petter Nygård Hansen

Debattleder

Astrid Valen–Utvik

Valen–Utvik

Strategisk rådgiver og eier

Lars Eia Kirkholm

JCP PRAD

Byråleder og rådgiver

Nora Fikse

Grafisk designer og GIF-artist

12:10

Panelsamtale

Sal A

Hans Petter Nygård Hansen leder panelsamtalen. Du stiller spørsmål og foredragsholderne svarer

Sal B

Sal C

Sal D

12:30

Lunsj

Lunsj

12:30

Lunsj

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

12:50

Kreativitet som engasjerer

Kreativitet som engasjerer

Tone tar med seg noen av sine favoritt case, og gir oss innblikk bak i kulissene. Hvordan jobbet vi? Hva gjorde vi? Og hva lærte vi?

Tone Helene Angsund

Trigger Oslo

Konsulent

12:50

Kreativitet som engasjerer

Sal A

Tone tar med seg noen av sine favoritt case, og gir oss innblikk bak i kulissene. Hvordan jobbet vi? Hva gjorde vi? Og hva lærte vi?

Sal B

Sal C

Sal D

13:10

Kreative knep i sosiale medier

Kreative knep i sosiale medier

I dette foredraget får du presentert tre caser som på hver sin måte viser hvordan kreativitet og visuell historiefortelling kan bidra til engasjement i sosiale medier.

Thea Helgeland

Anorak

Social Media Specialist

13:10

Kreative knep i sosiale medier

Sal A

I dette foredraget får du presentert tre caser som på hver sin måte viser hvordan kreativitet og visuell historiefortelling kan bidra til engasjement i sosiale medier.

Sal B

Sal C

Sal D

13:30

Hva er det egentlig som gjør de kreative så kreative?

Hva er det egentlig som gjør de kreative så kreative?

Et forrykende foredrag om hvordan kreativitet og historiefortelling kan makse innhold til sosiale plattformer.

Thomas Engeset

Freelancer

Regissør, innholdsprodusent

13:30

Hva er det egentlig som gjør de kreative så kreative?

Sal A

Et forrykende foredrag om hvordan kreativitet og historiefortelling kan makse innhold til sosiale plattformer.

Sal B

Sal C

Sal D

13:30

People, Passion, Places...!

People, Passion, Places...!

Det trenger ikke å være komplisert eller innebære mange unødvendige strategiske lag hvis du tør å gå nær og vise ekte mennesker.

Emil Spangenberg

Creative Agency Frame & Work

Administrerende direktør og partner

13:30

People, Passion, Places...!

Sal A

Det trenger ikke å være komplisert eller innebære mange unødvendige strategiske lag hvis du tør å gå nær og vise ekte mennesker.

Sal B

Sal C

Sal D

13:50

Panelsamtale

Panelsamtale

Hans Petter Nygård Hansen leder panelsamtalen. Du stiller spørsmål og foredragsholderne svarer.

Hans-Petter Nygård Hansen

Debattleder

Tone Helene Angsund

Trigger Oslo

Konsulent

Thea Helgeland

Anorak

Social Media Specialist

Emil Spangenberg

Creative Agency Frame & Work

Administrerende direktør og partner

13:50

Panelsamtale

Sal A

Hans Petter Nygård Hansen leder panelsamtalen. Du stiller spørsmål og foredragsholderne svarer.

Sal B

Sal C

Sal D

13:50

Strategisk skalering av influencer marketing

Strategisk skalering av influencer marketing

Anders vil forenkle de komplekse sammenhengene, og gjøre det tilgjengelig.

Knut Anders Thorset

Inzpire.me

CRO

13:50

Strategisk skalering av influencer marketing

Sal A

Anders vil forenkle de komplekse sammenhengene, og gjøre det tilgjengelig.

Sal B

Sal C

Sal D

14:10

Pause

Pause

14:10

Pause

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

14:10

Sosiale medier er dødt - Lenge leve sosiale medier

Sosiale medier er dødt - Lenge leve sosiale medier

Sosiale medier som vi kjenner det har endret seg kraftig den siste tiden. Hva bør du følge med på, hvilke konsekvenser kan endringene føre til for deg, og hvem ender opp som seierherrer?

Ivor Murtic

Meltwater Norway

Managing Director

14:10

Sosiale medier er dødt - Lenge leve sosiale medier

Sal A

Sosiale medier som vi kjenner det har endret seg kraftig den siste tiden. Hva bør du følge med på, hvilke konsekvenser kan endringene føre til for deg, og hvem ender opp som seierherrer?

Sal B

Sal C

Sal D

14:30

Hvordan skape godt innhold på Youtube og TikTok?

Hvordan skape godt innhold på Youtube og TikTok?

Wasim forteller hvordan han når frem med sitt viktige og ærlige budskap

Wasim Zahid

Lege og media-personlighet

14:30

Hvordan skape godt innhold på Youtube og TikTok?

Sal A

Wasim forteller hvordan han når frem med sitt viktige og ærlige budskap

Sal B

Sal C

Sal D

14:40

Prisutdeling: Social Media Awards

Prisutdeling: Social Media Awards

Vi deler ut pris i 12 kategorier til de beste kampanjene og de flinkeste personer og byrå innenfor sosiale medier

14:40

Prisutdeling: Social Media Awards

Sal A

Vi deler ut pris i 12 kategorier til de beste kampanjene og de flinkeste personer og byrå innenfor sosiale medier

Sal B

Sal C

Sal D

14:50

Panelsamtale

Panelsamtale

Hans Petter Nygård Hansen leder panelsamtalen. Du stiller spørsmål og foredragsholderne svarer

Hans-Petter Nygård Hansen

Debattleder

Thomas Engeset

Freelancer

Regissør, innholdsprodusent

Knut Anders Thorset

Inzpire.me

CRO

Wasim Zahid

Lege og media-personlighet

Ivor Murtic

Meltwater Norway

Managing Director

14:50

Panelsamtale

Sal A

Hans Petter Nygård Hansen leder panelsamtalen. Du stiller spørsmål og foredragsholderne svarer

Sal B

Sal C

Sal D

15:10

Avslutning Social Media Days 2021

Avslutning Social Media Days 2021

Vi takker for denne gang med en oppsummering av de to dagene

Bernt Hulsker

Konferansier

Mediepersonlighet og tidligere fotballspiller

15:10

Avslutning Social Media Days 2021

Sal A

Vi takker for denne gang med en oppsummering av de to dagene

Sal B

Sal C

Sal D

17:00

Avslutning dag 1

Avslutning dag 1

Vi runder av med en oppsummering av dagen

Bernt Hulsker

Konferansier

Mediepersonlighet og tidligere fotballspiller

17:00

Avslutning dag 1

Sal A

Vi runder av med en oppsummering av dagen

Sal B

Sal C

Sal D

09:00

Åpning

Åpning

Velkommen og praktisk informasjon

Bernt Hulsker

Konferansier

Mediepersonlighet og tidligere fotballspiller

09:00

Åpning

Sal A

Velkommen og praktisk informasjon

Sal B

Sal C

Sal D

09:00

Åpning

Åpning

Velkommen til dag 2

Bernt Hulsker

Konferansier

Mediepersonlighet og tidligere fotballspiller

09:00

Åpning

Sal A

Velkommen til dag 2

Sal B

Sal C

Sal D

09:10

Hva skal til for å lykkes med business på Facebook?

Hva skal til for å lykkes med business på Facebook?

Facebook er i kontinuerlig utvikling. Det krever hyppige oppdateringer på hvilke muligheter som finnes. Nina Hareide-Larsen gir deg innblikk som kan vise seg å bli svært viktig for deg

Nina K. Hareide-Larsen

Facebook Norway

Client Partner | Vertical Lead

09:10

Hva skal til for å lykkes med business på Facebook?

Sal A

Facebook er i kontinuerlig utvikling. Det krever hyppige oppdateringer på hvilke muligheter som finnes. Nina Hareide-Larsen gir deg innblikk som kan vise seg å bli svært viktig for deg

Sal B

Sal C

Sal D

09:10

Fryktløs synliggjøring

Fryktløs synliggjøring

Sindre Bjørnstad forteller om hvordan han og Isak Førre Skogland har lykkes som gründere

Sindre Bjørnstad

OMBU AS

Markedsansvarlig og gründer

09:10

Fryktløs synliggjøring

Sal A

Sindre Bjørnstad forteller om hvordan han og Isak Førre Skogland har lykkes som gründere

Sal B

Sal C

Sal D

09:30

Bånn gass gjennom sosiale medier

Bånn gass gjennom sosiale medier

De siste fire årene har Askeladden & Co lansert 20 merkevarer. Hvilke spørsmål bør man stille seg for å sørge for maksimalt gjennomslag og forretningseffekt?

Tim Nilo

Askeladden & Co

Partner/marketing

09:30

Bånn gass gjennom sosiale medier

Sal A

De siste fire årene har Askeladden & Co lansert 20 merkevarer. Hvilke spørsmål bør man stille seg for å sørge for maksimalt gjennomslag og forretningseffekt?

Sal B

Sal C

Sal D

09:30

Hvordan lykkes som B2B-annonsør

Hvordan lykkes som B2B-annonsør

Kjøpsprosessen innen B2B er ofte mer kompleks enn innen B2C - det må også gjenspeiles i markedsføringen. Johan vil dele sine beste tips for å lykkes med B2B-annonsering og på LinkedIn.

Johan Eriksson

LinkedIn

Representing LinkedIn Marketing Solutions in Norway

09:30

Hvordan lykkes som B2B-annonsør

Sal A

Kjøpsprosessen innen B2B er ofte mer kompleks enn innen B2C - det må også gjenspeiles i markedsføringen. Johan vil dele sine beste tips for å lykkes med B2B-annonsering og på LinkedIn.

Sal B

Sal C

Sal D

09:50

Kommersielle muligheter og automatisering

Kommersielle muligheter og automatisering

Hvordan lage dynamisk organisk innhold og utnytte det kommersielt

Steffen Rabben

Snapchat

Leder Snapchat Norge

09:50

Kommersielle muligheter og automatisering

Sal A

Hvordan lage dynamisk organisk innhold og utnytte det kommersielt

Sal B

Sal C

Sal D

09:50

@100 000 tips-kampanjen

@100 000 tips-kampanjen

Ekte engasjement flytter fjell

Kjersti Johannessen

Mills

Informasjonssjef

Lars Marius Lauten

Mills

Marketingdirektør

09:50

@100 000 tips-kampanjen

Sal A

Ekte engasjement flytter fjell

Sal B

Sal C

Sal D

10:10

Lett å elske

Lett å elske

Margrethe Wam Solvang vil snakke om hvorfor YouTube er så lett å elske, sett fra både et influencer, annonsør, og seer perspektiv.

Margrethe Wam Solvang

YouTube

Industry Manager for Google

10:10

Lett å elske

Sal A

Margrethe Wam Solvang vil snakke om hvorfor YouTube er så lett å elske, sett fra både et influencer, annonsør, og seer perspektiv.

Sal B

Sal C

Sal D

10:10

Panelsamtale

Panelsamtale

Hans Petter Nygård Hansen leder panelsamtalen. Du stiller spørsmål og foredragsholderne svarer

Hans-Petter Nygård Hansen

Debattleder

Sindre Bjørnstad

OMBU AS

Markedsansvarlig og gründer

Tim Nilo

Askeladden & Co

Partner/marketing

Kjersti Johannessen

Mills

Informasjonssjef

Lars Marius Lauten

Mills

Marketingdirektør

10:10

Panelsamtale

Sal A

Hans Petter Nygård Hansen leder panelsamtalen. Du stiller spørsmål og foredragsholderne svarer

Sal B

Sal C

Sal D

10:30

Bli med om bord i Tik Tok raketten

Bli med om bord i Tik Tok raketten

Hvorfor og hvordan skaper TikTok krusninger over hele kloden med kreativt innhold som påvirker kultur og samtale? Emma gir deg innsikt og forståelse for hvordan TikTok de siste seks månedene har påvirket medieindustrien i det nordiske markedet. Hun lar deg også bli kjent med 'Gen T' - en ny generasjon av samvær der tankesett er inne og demografi er ute.

Emma Lundgren

Tik Tok Nordics

Agency Partnerships Lead Global Business Solutions

10:30

Bli med om bord i Tik Tok raketten

Sal A

Hvorfor og hvordan skaper TikTok krusninger over hele kloden med kreativt innhold som påvirker kultur og samtale? Emma gir deg innsikt og forståelse for hvordan TikTok de siste seks månedene har påvirket medieindustrien i det nordiske markedet. Hun lar deg også bli kjent med 'Gen T' - en ny generasjon av samvær der tankesett er inne og demografi er ute.

Sal B

Sal C

Sal D

10:30

Språkkurs for nettroll

Språkkurs for nettroll

Når du skriver godt, er det lettere å nå frem, overtale og overbevise. Dette er ikke så lett for en del av dem som ønsker at Norge kun skal være for nordmenn. Velkommen til tekstdoktorens språkkurs for nettroll!

Christine Calvert

Tekstdoktor

10:30

Språkkurs for nettroll

Sal A

Når du skriver godt, er det lettere å nå frem, overtale og overbevise. Dette er ikke så lett for en del av dem som ønsker at Norge kun skal være for nordmenn. Velkommen til tekstdoktorens språkkurs for nettroll!

Sal B

Sal C

Sal D

10:40

Pause

Pause

Kaffe og mingling

10:40

Pause

Sal A

Kaffe og mingling

Sal B

Sal C

Sal D

10:50

Panelsamtale

Panelsamtale

Hans Petter Nygård Hansen leder panelsamtalen. Du stiller spørsmål og foredragsholderne svarer.

Johan Eriksson

LinkedIn

Representing LinkedIn Marketing Solutions in Norway

Nina K. Hareide-Larsen

Facebook Norway

Client Partner | Vertical Lead

Steffen Rabben

Snapchat

Leder Snapchat Norge

Margrethe Wam Solvang

YouTube

Industry Manager for Google

Emma Lundgren

Tik Tok Nordics

Agency Partnerships Lead Global Business Solutions

10:50

Panelsamtale

Sal A

Hans Petter Nygård Hansen leder panelsamtalen. Du stiller spørsmål og foredragsholderne svarer.

Sal B

Sal C

Sal D

11:10

Når et lite spørsmål kan utgjøre den store forskjellen

Når et lite spørsmål kan utgjøre den store forskjellen

Berta gir oss inspirerende innblikk i hvordan produktidéer får internasjonalt fotfeste gjennom sosiale medier

Berta Lende Røed

Fuel It AS

Gründer og daglig leder

11:10

Når et lite spørsmål kan utgjøre den store forskjellen

Sal A

Berta gir oss inspirerende innblikk i hvordan produktidéer får internasjonalt fotfeste gjennom sosiale medier

Sal B

Sal C

Sal D

11:10

Hva er lyden av din virksomhet?

Hva er lyden av din virksomhet?

Sosial lyd er ikke en døgnflue, men vil forandre måten vi kommuniserer på

Astrid Valen–Utvik

Valen–Utvik

Strategisk rådgiver og eier

11:10

Hva er lyden av din virksomhet?

Sal A

Sosial lyd er ikke en døgnflue, men vil forandre måten vi kommuniserer på

Sal B

Sal C

Sal D

11:30

Workshop fasilitert av Berta Lende Røed

Workshop fasilitert av Berta Lende Røed

Vi bruker Fuelbox for gode diskusjoner

Berta Lende Røed

Fuel It AS

Gründer og daglig leder

11:30

Workshop fasilitert av Berta Lende Røed

Sal A

Vi bruker Fuelbox for gode diskusjoner

Sal B

Sal C

Sal D

11:30

Hvordan få mest ut av TikTok?

Hvordan få mest ut av TikTok?

Lars forteller om kunder som tør, hvorfor de lykkes, og hvorfor de av og til, IKKE lykkes.

Lars Eia Kirkholm

JCP PRAD

Byråleder og rådgiver

11:30

Hvordan få mest ut av TikTok?

Sal A

Lars forteller om kunder som tør, hvorfor de lykkes, og hvorfor de av og til, IKKE lykkes.

Sal B

Sal C

Sal D

11:50

Lunsj

Lunsj

11:50

Lunsj

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

11:50

Hvorfor og hvordan fungerer animasjoner på Instagram?

Hvorfor og hvordan fungerer animasjoner på Instagram?

Hvordan i all verden er det mulig å få over 50 milliarder visninger på Instagram? Nora gir deg noen av hemmelighetene.

Nora Fikse

Grafisk designer og GIF-artist

11:50

Hvorfor og hvordan fungerer animasjoner på Instagram?

Sal A

Hvordan i all verden er det mulig å få over 50 milliarder visninger på Instagram? Nora gir deg noen av hemmelighetene.

Sal B

Sal C

Sal D

12:10

Panelsamtale

Panelsamtale

Hans Petter Nygård Hansen leder panelsamtalen. Du stiller spørsmål og foredragsholderne svarer

Hans-Petter Nygård Hansen

Debattleder

Astrid Valen–Utvik

Valen–Utvik

Strategisk rådgiver og eier

Lars Eia Kirkholm

JCP PRAD

Byråleder og rådgiver

Nora Fikse

Grafisk designer og GIF-artist

12:10

Panelsamtale

Sal A

Hans Petter Nygård Hansen leder panelsamtalen. Du stiller spørsmål og foredragsholderne svarer

Sal B

Sal C

Sal D

12:30

Lunsj

Lunsj

12:30

Lunsj

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

12:50

Kreativitet som engasjerer

Kreativitet som engasjerer

Tone tar med seg noen av sine favoritt case, og gir oss innblikk bak i kulissene. Hvordan jobbet vi? Hva gjorde vi? Og hva lærte vi?

Tone Helene Angsund

Trigger Oslo

Konsulent

12:50

Kreativitet som engasjerer

Sal A

Tone tar med seg noen av sine favoritt case, og gir oss innblikk bak i kulissene. Hvordan jobbet vi? Hva gjorde vi? Og hva lærte vi?

Sal B

Sal C

Sal D

13:10

Kreative knep i sosiale medier

Kreative knep i sosiale medier

I dette foredraget får du presentert tre caser som på hver sin måte viser hvordan kreativitet og visuell historiefortelling kan bidra til engasjement i sosiale medier.

Thea Helgeland

Anorak

Social Media Specialist

13:10

Kreative knep i sosiale medier

Sal A

I dette foredraget får du presentert tre caser som på hver sin måte viser hvordan kreativitet og visuell historiefortelling kan bidra til engasjement i sosiale medier.

Sal B

Sal C

Sal D

13:30

Hva er det egentlig som gjør de kreative så kreative?

Hva er det egentlig som gjør de kreative så kreative?

Et forrykende foredrag om hvordan kreativitet og historiefortelling kan makse innhold til sosiale plattformer.

Thomas Engeset

Freelancer

Regissør, innholdsprodusent

13:30

Hva er det egentlig som gjør de kreative så kreative?

Sal A

Et forrykende foredrag om hvordan kreativitet og historiefortelling kan makse innhold til sosiale plattformer.

Sal B

Sal C

Sal D

13:30

People, Passion, Places...!

People, Passion, Places...!

Det trenger ikke å være komplisert eller innebære mange unødvendige strategiske lag hvis du tør å gå nær og vise ekte mennesker.

Emil Spangenberg

Creative Agency Frame & Work

Administrerende direktør og partner

13:30

People, Passion, Places...!

Sal A

Det trenger ikke å være komplisert eller innebære mange unødvendige strategiske lag hvis du tør å gå nær og vise ekte mennesker.

Sal B

Sal C

Sal D

13:50

Panelsamtale

Panelsamtale

Hans Petter Nygård Hansen leder panelsamtalen. Du stiller spørsmål og foredragsholderne svarer.

Hans-Petter Nygård Hansen

Debattleder

Tone Helene Angsund

Trigger Oslo

Konsulent

Thea Helgeland

Anorak

Social Media Specialist

Emil Spangenberg

Creative Agency Frame & Work

Administrerende direktør og partner

13:50

Panelsamtale

Sal A

Hans Petter Nygård Hansen leder panelsamtalen. Du stiller spørsmål og foredragsholderne svarer.

Sal B

Sal C

Sal D

13:50

Strategisk skalering av influencer marketing

Strategisk skalering av influencer marketing

Anders vil forenkle de komplekse sammenhengene, og gjøre det tilgjengelig.

Knut Anders Thorset

Inzpire.me

CRO

13:50

Strategisk skalering av influencer marketing

Sal A

Anders vil forenkle de komplekse sammenhengene, og gjøre det tilgjengelig.

Sal B

Sal C

Sal D

14:10

Pause

Pause

14:10

Pause

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

14:10

Sosiale medier er dødt - Lenge leve sosiale medier

Sosiale medier er dødt - Lenge leve sosiale medier

Sosiale medier som vi kjenner det har endret seg kraftig den siste tiden. Hva bør du følge med på, hvilke konsekvenser kan endringene føre til for deg, og hvem ender opp som seierherrer?

Ivor Murtic

Meltwater Norway

Managing Director

14:10

Sosiale medier er dødt - Lenge leve sosiale medier

Sal A

Sosiale medier som vi kjenner det har endret seg kraftig den siste tiden. Hva bør du følge med på, hvilke konsekvenser kan endringene føre til for deg, og hvem ender opp som seierherrer?

Sal B

Sal C

Sal D

14:30

Hvordan skape godt innhold på Youtube og TikTok?

Hvordan skape godt innhold på Youtube og TikTok?

Wasim forteller hvordan han når frem med sitt viktige og ærlige budskap

Wasim Zahid

Lege og media-personlighet

14:30

Hvordan skape godt innhold på Youtube og TikTok?

Sal A

Wasim forteller hvordan han når frem med sitt viktige og ærlige budskap

Sal B

Sal C

Sal D

14:40

Prisutdeling: Social Media Awards

Prisutdeling: Social Media Awards

Vi deler ut pris i 12 kategorier til de beste kampanjene og de flinkeste personer og byrå innenfor sosiale medier

14:40

Prisutdeling: Social Media Awards

Sal A

Vi deler ut pris i 12 kategorier til de beste kampanjene og de flinkeste personer og byrå innenfor sosiale medier

Sal B

Sal C

Sal D

14:50

Panelsamtale

Panelsamtale

Hans Petter Nygård Hansen leder panelsamtalen. Du stiller spørsmål og foredragsholderne svarer

Hans-Petter Nygård Hansen

Debattleder

Thomas Engeset

Freelancer

Regissør, innholdsprodusent

Knut Anders Thorset

Inzpire.me

CRO

Wasim Zahid

Lege og media-personlighet

Ivor Murtic

Meltwater Norway

Managing Director

14:50

Panelsamtale

Sal A

Hans Petter Nygård Hansen leder panelsamtalen. Du stiller spørsmål og foredragsholderne svarer

Sal B

Sal C

Sal D

15:10

Avslutning Social Media Days 2021

Avslutning Social Media Days 2021

Vi takker for denne gang med en oppsummering av de to dagene

Bernt Hulsker

Konferansier

Mediepersonlighet og tidligere fotballspiller

15:10

Avslutning Social Media Days 2021

Sal A

Vi takker for denne gang med en oppsummering av de to dagene

Sal B

Sal C

Sal D

17:00

Avslutning dag 1

Avslutning dag 1

Vi runder av med en oppsummering av dagen

Bernt Hulsker

Konferansier

Mediepersonlighet og tidligere fotballspiller

17:00

Avslutning dag 1

Sal A

Vi runder av med en oppsummering av dagen

Sal B

Sal C

Sal D

09:00

Åpning

Åpning

Bernt Hulsker

Konferansier

09:00

Åpning

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

09:00

Åpning

Åpning

Bernt Hulsker

Konferansier

09:00

Åpning

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

09:10

Hva skal til for å lykkes med business på Facebook?

Hva skal til for å lykkes med business på Facebook?

Nina K. Hareide-Larsen

Facebook Norway

09:10

Hva skal til for å lykkes med business på Facebook?

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

09:10

Fryktløs synliggjøring

Fryktløs synliggjøring

09:10

Fryktløs synliggjøring

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

09:30

Bånn gass gjennom sosiale medier

Bånn gass gjennom sosiale medier

Tim Nilo

Askeladden & Co

09:30

Bånn gass gjennom sosiale medier

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

09:30

Hvordan lykkes som B2B-annonsør

Hvordan lykkes som B2B-annonsør

09:30

Hvordan lykkes som B2B-annonsør

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

09:50

Kommersielle muligheter og automatisering

Kommersielle muligheter og automatisering

09:50

Kommersielle muligheter og automatisering

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

09:50

@100 000 tips-kampanjen

@100 000 tips-kampanjen

09:50

@100 000 tips-kampanjen

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

10:10

Lett å elske

Lett å elske

10:10

Lett å elske

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

10:10
10:10

Panelsamtale

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

10:30

Bli med om bord i Tik Tok raketten

Bli med om bord i Tik Tok raketten

Emma Lundgren

Tik Tok Nordics

10:30

Bli med om bord i Tik Tok raketten

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

10:30

Språkkurs for nettroll

Språkkurs for nettroll

10:30

Språkkurs for nettroll

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

10:40

Pause

Pause

10:40

Pause

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

10:50

Panelsamtale

Panelsamtale

10:50

Panelsamtale

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

11:10

Når et lite spørsmål kan utgjøre den store forskjellen

Når et lite spørsmål kan utgjøre den store forskjellen

11:10

Når et lite spørsmål kan utgjøre den store forskjellen

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

11:10

Hva er lyden av din virksomhet?

Hva er lyden av din virksomhet?

11:10

Hva er lyden av din virksomhet?

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

11:30

Workshop fasilitert av Berta Lende Røed

Workshop fasilitert av Berta Lende Røed

11:30

Workshop fasilitert av Berta Lende Røed

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

11:30

Hvordan få mest ut av TikTok?

Hvordan få mest ut av TikTok?

11:30

Hvordan få mest ut av TikTok?

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

11:50

Lunsj

Lunsj

11:50

Lunsj

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

11:50

Hvorfor og hvordan fungerer animasjoner på Instagram?

Hvorfor og hvordan fungerer animasjoner på Instagram?

11:50

Hvorfor og hvordan fungerer animasjoner på Instagram?

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

12:10
12:10

Panelsamtale

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

12:30

Lunsj

Lunsj

12:30

Lunsj

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

12:50

Kreativitet som engasjerer

Kreativitet som engasjerer

12:50

Kreativitet som engasjerer

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

13:10

Kreative knep i sosiale medier

Kreative knep i sosiale medier

13:10

Kreative knep i sosiale medier

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

13:30

Hva er det egentlig som gjør de kreative så kreative?

Hva er det egentlig som gjør de kreative så kreative?

Thomas Engeset

Freelancer

13:30

Hva er det egentlig som gjør de kreative så kreative?

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

13:30

People, Passion, Places...!

People, Passion, Places...!

Emil Spangenberg

Creative Agency Frame & Work

13:30

People, Passion, Places...!

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

13:50

Panelsamtale

Panelsamtale

13:50

Panelsamtale

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

13:50

Strategisk skalering av influencer marketing

Strategisk skalering av influencer marketing

13:50

Strategisk skalering av influencer marketing

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

14:10

Pause

Pause

14:10

Pause

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

14:10

Sosiale medier er dødt - Lenge leve sosiale medier

Sosiale medier er dødt - Lenge leve sosiale medier

Ivor Murtic

Meltwater Norway

14:10

Sosiale medier er dødt - Lenge leve sosiale medier

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

14:30

Hvordan skape godt innhold på Youtube og TikTok?

Hvordan skape godt innhold på Youtube og TikTok?

14:30

Hvordan skape godt innhold på Youtube og TikTok?

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

14:40

Prisutdeling: Social Media Awards

Prisutdeling: Social Media Awards

14:40

Prisutdeling: Social Media Awards

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

14:50

Panelsamtale

Panelsamtale

14:50

Panelsamtale

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

15:10

Avslutning Social Media Days 2021

Avslutning Social Media Days 2021

Bernt Hulsker

Konferansier

15:10

Avslutning Social Media Days 2021

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

17:00

Avslutning dag 1

Avslutning dag 1

Bernt Hulsker

Konferansier

17:00

Avslutning dag 1

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

09:00

Åpning

Åpning

Bernt Hulsker

Konferansier

09:00

Åpning

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

09:00

Åpning

Åpning

Bernt Hulsker

Konferansier

09:00

Åpning

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

09:10

Hva skal til for å lykkes med business på Facebook?

Hva skal til for å lykkes med business på Facebook?

Nina K. Hareide-Larsen

Facebook Norway

09:10

Hva skal til for å lykkes med business på Facebook?

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

09:10

Fryktløs synliggjøring

Fryktløs synliggjøring

09:10

Fryktløs synliggjøring

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

09:30

Bånn gass gjennom sosiale medier

Bånn gass gjennom sosiale medier

Tim Nilo

Askeladden & Co

09:30

Bånn gass gjennom sosiale medier

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

09:30

Hvordan lykkes som B2B-annonsør

Hvordan lykkes som B2B-annonsør

09:30

Hvordan lykkes som B2B-annonsør

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

09:50

Kommersielle muligheter og automatisering

Kommersielle muligheter og automatisering

09:50

Kommersielle muligheter og automatisering

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

09:50

@100 000 tips-kampanjen

@100 000 tips-kampanjen

09:50

@100 000 tips-kampanjen

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

10:10

Lett å elske

Lett å elske

10:10

Lett å elske

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

10:10
10:10

Panelsamtale

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

10:30

Bli med om bord i Tik Tok raketten

Bli med om bord i Tik Tok raketten

Emma Lundgren

Tik Tok Nordics

10:30

Bli med om bord i Tik Tok raketten

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

10:30

Språkkurs for nettroll

Språkkurs for nettroll

10:30

Språkkurs for nettroll

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

10:40

Pause

Pause

10:40

Pause

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

10:50

Panelsamtale

Panelsamtale

10:50

Panelsamtale

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

11:10

Når et lite spørsmål kan utgjøre den store forskjellen

Når et lite spørsmål kan utgjøre den store forskjellen

11:10

Når et lite spørsmål kan utgjøre den store forskjellen

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

11:10

Hva er lyden av din virksomhet?

Hva er lyden av din virksomhet?

11:10

Hva er lyden av din virksomhet?

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

11:30

Workshop fasilitert av Berta Lende Røed

Workshop fasilitert av Berta Lende Røed

11:30

Workshop fasilitert av Berta Lende Røed

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

11:30

Hvordan få mest ut av TikTok?

Hvordan få mest ut av TikTok?

11:30

Hvordan få mest ut av TikTok?

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

11:50

Lunsj

Lunsj

11:50

Lunsj

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

11:50

Hvorfor og hvordan fungerer animasjoner på Instagram?

Hvorfor og hvordan fungerer animasjoner på Instagram?

11:50

Hvorfor og hvordan fungerer animasjoner på Instagram?

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

12:10
12:10

Panelsamtale

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

12:30

Lunsj

Lunsj

12:30

Lunsj

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

12:50

Kreativitet som engasjerer

Kreativitet som engasjerer

12:50

Kreativitet som engasjerer

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

13:10

Kreative knep i sosiale medier

Kreative knep i sosiale medier

13:10

Kreative knep i sosiale medier

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

13:30

Hva er det egentlig som gjør de kreative så kreative?

Hva er det egentlig som gjør de kreative så kreative?

Thomas Engeset

Freelancer

13:30

Hva er det egentlig som gjør de kreative så kreative?

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

13:30

People, Passion, Places...!

People, Passion, Places...!

Emil Spangenberg

Creative Agency Frame & Work

13:30

People, Passion, Places...!

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

13:50

Panelsamtale

Panelsamtale

13:50

Panelsamtale

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

13:50

Strategisk skalering av influencer marketing

Strategisk skalering av influencer marketing

13:50

Strategisk skalering av influencer marketing

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

14:10

Pause

Pause

14:10

Pause

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

14:10

Sosiale medier er dødt - Lenge leve sosiale medier

Sosiale medier er dødt - Lenge leve sosiale medier

Ivor Murtic

Meltwater Norway

14:10

Sosiale medier er dødt - Lenge leve sosiale medier

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

14:30

Hvordan skape godt innhold på Youtube og TikTok?

Hvordan skape godt innhold på Youtube og TikTok?

14:30

Hvordan skape godt innhold på Youtube og TikTok?

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

14:40

Prisutdeling: Social Media Awards

Prisutdeling: Social Media Awards

14:40

Prisutdeling: Social Media Awards

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

14:50

Panelsamtale

Panelsamtale

14:50

Panelsamtale

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

15:10

Avslutning Social Media Days 2021

Avslutning Social Media Days 2021

Bernt Hulsker

Konferansier

15:10

Avslutning Social Media Days 2021

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

17:00

Avslutning dag 1

Avslutning dag 1

Bernt Hulsker

Konferansier

17:00

Avslutning dag 1

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

Vi har 3 tematiske hovedspor og innleggene vil spisses innenfor disse. Du kan forvente gode foredrag, panelsamtaler og stor grad av interaksjon. Vi ønsker å engasjere deg som deltaker. Dine spørsmål og meninger er viktige for å få frem god erfaringsutveksling og inspirasjon.

En vellykket implementering av kreative idéer er en utfordring for alle organisasjoner. I dette sporet fokuserer vi både på de store kreative konseptene og de små idéene. Her dykker vi ned i detaljer som valg av formater, video eller foto og de kreative mulighetene vi har i dag. Du vil få konkrete tips som du kan ta med deg i utformingen av aktiviteter, eller tilpasset en strategi med konstant tilstedeværelse.

Hvordan er din bedrifts bevissthet rundt markedsføring? Her vil du lære om hvordan du får mest igjen for hver investert krone og arbeidstime. Hvordan kan du optimalisere dine kampanjer? Vi ser på hvordan forbrukere beveger seg gjennom kundereisen og valg av kanal. Hvor er det muligheter for deg til å være tidlig ute med noe nytt som vil gi deg en markedsfordel?

Hvordan utformer du en strategi for sosiale medier som harmonerer med bedriftens overordnede strategi? Hva skal man bruke tid og ressurser på? Og kanskje vel så viktig: Hva skal man ikke bruke tid og ressurser på? Hvordan bør man planlegge opp mot konkrete målsetninger? Vi ser på langsiktige vs kortsiktige aktiviteter, og hvordan man kan oppnå synergier mellom ulike aktiviteter. Og ikke minst hvordan man kan bygge videre på det man er god på og forutsetningene ligger til rette for.

Vi har 3 tematiske hovedspor og innleggene vil spisses innenfor disse. Du kan forvente gode foredrag, panelsamtaler og stor grad av interaksjon. Vi ønsker å engasjere deg som deltaker. Dine spørsmål og meninger er viktige for å få frem god erfaringsutveksling og inspirasjon.

En vellykket implementering av kreative idéer er en utfordring for alle organisasjoner. I dette sporet fokuserer vi både på de store kreative konseptene og de små idéene. Her dykker vi ned i detaljer som valg av formater, video eller foto og de kreative mulighetene vi har i dag. Du vil få konkrete tips som du kan ta med deg i utformingen av aktiviteter, eller tilpasset en strategi med konstant tilstedeværelse.

Hvordan er din bedrifts bevissthet rundt markedsføring? Her vil du lære om hvordan du får mest igjen for hver investert krone og arbeidstime. Hvordan kan du optimalisere dine kampanjer? Vi ser på hvordan forbrukere beveger seg gjennom kundereisen og valg av kanal. Hvor er det muligheter for deg til å være tidlig ute med noe nytt som vil gi deg en markedsfordel?

Hvordan utformer du en strategi for sosiale medier som harmonerer med bedriftens overordnede strategi? Hva skal man bruke tid og ressurser på? Og kanskje vel så viktig: Hva skal man ikke bruke tid og ressurser på? Hvordan bør man planlegge opp mot konkrete målsetninger? Vi ser på langsiktige vs kortsiktige aktiviteter, og hvordan man kan oppnå synergier mellom ulike aktiviteter. Og ikke minst hvordan man kan bygge videre på det man er god på og forutsetningene ligger til rette for.

OM

Konferanse og mye mer

Social Media Days ble først arrangert i 2012 og har siden vokst til å bli Norges største møteplass innen sosiale medier. Opp mot 700 mennesker har vært samlet på hovedarrangementet i Oslo, og det er blitt introdusert regionale arrangement med en lokal vri på programmet.

Hvert år samles noen av de fremste eksptertene på sosiale medier på scenen og i sal for å dele sine beste strategier og knytte nye kontakter. I tillegg deles prisen Gullenken ut under hovedarrangementet.

Etter et 2020 vi alle helst vil glemme satser vi for fullt i 2021, med 4 regionale arrangement i Stavanger, Bergen, Tromsø og Trondheim som alle leder opp til det store hovedarrangementet i Oslo i oktober.

Nytt av året er at vi introduserer månedlige streams

visit venue
Mange hjerner tenker bedre enn få!

Er det noen foredragsholdere du har spesielt lyst til å høre? Eller et tema du skulle ønske vi tok opp på konferansen? Kanskje det er noe du forsøker å få til på sosiale medier som du bare ikke vet hvilken knapp du skal trykke på, og så gjerne ville fått en kjapp "how to" instruksjon på?

Gi oss lyd hva du håper blir en del av programmet til konferansen!

visit venue
LUKK x
meld deg på vårt

Nyhetsbrev

Skriv inn dine detaljer nedenfor om du ønsker å
holde deg oppdatert på siste nytt om SMD!

Interesser:

Gjennom å registrere deg på vårt nyhetsbrev godtar du at vi kontakter deg med nyheter og markedsføring om oss og våre arrangement. Vi benytter Mailchimp til utsendelser av nyhetsbrev og din e-post vil lagres i vår database der. Du kan når som helst melde deg av. Les mer om personvern og hvordan vi og Mailchimp behandler dine data her.

Takk!
Vi har registrert din påmelding.

OBS! Noe gikk feil. Dersom problemet vedvarer kan du kontakte oss på post@socialmediadays.no for manuell påmelding.

Nyhetsbrev
komité

Møt programkomitéen

Programkommitéen består av noen av de mest erfarne og kreative aktørene i bransjen. Dette er kjerneteamet for utvikling av årets program. I tillegg vil de hente inn lokal ekspertise for gjennomføring på regionskonferansene.

Leder

Astrid Valen-Utvik

Valen-Utvik AS

Eier og rådgiver
Medlem

Susanne Bjerga Todnem

Somedian

Daglig leder Somedian
Medlem

Tone Helene Angsund

Trigger Oslo

Konsulent
Medlem

Morten Martinsen

Conventor AS

Prosjektleder
Medlem

Mats Lyngstad

Inzpire.me

Gründer og daglig leder
Kjøp billetter

REGISTRER DEG

Gå til billettoversikt

Bli en

SPONSOR

Kontakt oss