Du er velkommen til å gå i dialog om en skreddersydd løsning, om din virksomhet vil bli med som sponsor eller utstiller. Du kan også velge å ta utgangspunkt i de ulike pakkene vi tilbyr.
På Social Media Days har det historisk vært omtrent 70% kvinner, og en hovedvekt av deltagere mellom 25 og 45 år. Det er påmeldte på tvers av alle bransjer, da sosiale medier er noe man må ta på alvor både om man jobber for det offentlige, et lite gründerselskap eller en stor industriaktør.
Vi tilbyr sponsormuligheter både for de regionale arrangementene hver for seg, og på tvers av alle arrangementene som en hovedsponsor for Social Media Days. Du er velkommen til å gå i dialog om en skreddersydd løsning, eller du kan velge å ta utgangspunkt i de ulike pakkene vi tilbyr.
2 deltagere på arrangementet
50% prisavslag på ytterligere deltakere
Logoprofilering på nett, skjerm, sosiale medier, og trykte flater for arrangementet
Krediteres av arrangør fra scenen
Om ønskelig et stunt på selve arrangementet i samarbeid med arrangør
Videoinnslag på sosiale medier i forkant av konferansen
Utstillerstand i mingleområdet med TV-skjerm
2 deltagere på arrangementet
50% prisavslag på ytterligere deltakere
Logoprofilering på nett, skjerm, sosiale medier, og trykte flater for arrangementet
Krediteres av arrangør fra scenen
Om ønskelig et stunt på selve arrangementet i samarbeid med arrangør
Videoinnslag på sosiale medier i forkant av konferansen
Utstillerstand i mingleområdet med TV-skjerm
Få skreddersydd en pakke som passer perfekt med dine behov
Her ser du hvem andre som allerede har registrert seg som sponsor.
Du kan trykke deg inn på de enkelte for å lese mer om dem.