Her finner dere bekreftede foredragsholdere for Social Media Days 2024. Vi jobber fortsatt med å sette sammen årets program, og nye foredragsholdere blir lagt ut fortløpende.
Onsdag 7. mai er det kun workhops på programmet!
De varer alle i 3 timer så du rekker å gå på en før lunsj (9-12) og en etter (13-16) lunsj. Du rekker en matbit (ikke inkl.) og reise mellom stedene.
I år må man ha konferansebillett for å kjøpe workshop, og det koster 750,- per workshop.

Mange bedrifter prøver å være til stede overalt, og ender med utydelig kommunikasjon og for lite effekt. I denne workshopen jobber vi konkret med hvordan sosiale medier bør brukes i 2026, og hvordan du tar riktige valg for din bedrift.Vi ser på kanalene, hva de faktisk egner seg til, og hvordan du bygger en tydelig og gjennomførbar SoMe-strategi som fungerer i praksis. Vi jobber med: - Hvilke kanaler som er relevante i 2026, og hvilke du kan velge bort - Hvordan velge riktige kanaler basert på mål, målgruppe og kapasitet - Hvordan uttrykk og innhold bør tilpasses ulike plattformer - Struktur og prioriteringer som gjør SoMe enklere å jobbe med i hverdagen
Mange bedrifter prøver å være til stede overalt, og ender med utydelig kommunikasjon og for lite effekt. I denne workshopen jobber vi konkret med hvordan sosiale medier bør brukes i 2026, og hvordan du tar riktige valg for din bedrift.Vi ser på kanalene, hva de faktisk egner seg til, og hvordan du bygger en tydelig og gjennomførbar SoMe-strategi som fungerer i praksis. Vi jobber med: - Hvilke kanaler som er relevante i 2026, og hvilke du kan velge bort - Hvordan velge riktige kanaler basert på mål, målgruppe og kapasitet - Hvordan uttrykk og innhold bør tilpasses ulike plattformer - Struktur og prioriteringer som gjør SoMe enklere å jobbe med i hverdagen

TikTok er blitt en viktig kanal også for bedrifter, men mange er usikre på hvordan den faktisk bør brukes. I denne workshopen går vi gjennom hva som fungerer på TikTok i 2026, og hvordan både små og store virksomheter kan jobbe effektivt med kanalen. Fokus er praktisk: innhold, formater, trender, og samspillet mellom organisk og betalt. Vi jobber med: - Hvordan TikTok fungerer i 2026 - Hvilke typer innhold som gir effekt for bedrifter - Praktiske tips til idéutvikling og format - Hvordan bruke trender på rett måte Antall plasser: 16 Pris: 750 NOK eks MVA
TikTok er blitt en viktig kanal også for bedrifter, men mange er usikre på hvordan den faktisk bør brukes. I denne workshopen går vi gjennom hva som fungerer på TikTok i 2026, og hvordan både små og store virksomheter kan jobbe effektivt med kanalen. Fokus er praktisk: innhold, formater, trender, og samspillet mellom organisk og betalt. Vi jobber med: - Hvordan TikTok fungerer i 2026 - Hvilke typer innhold som gir effekt for bedrifter - Praktiske tips til idéutvikling og format - Hvordan bruke trender på rett måte Antall plasser: 16 Pris: 750 NOK eks MVA