Vilkår for påmelding og deltagelse

Les mer om hvilke vilkår som gjelder for Social Media Days

Social Media Days AS står bak arrangementet Social Media Days. Disse vilkårene, sammen med vilkårene for billettkjøp, gjelder for alle som deltar på arrangementet, enten du er deltaker, student, foredragsholder eller utstiller. Når du melder deg på eller deltar, bekrefter du at du har lest og godtatt vilkårene. Melder du på noen andre, har du ansvar for å informere dem om disse vilkårene.

1. Påmelding og betaling

Billetter er personlige, men kan overføres til en annen person ved å sende en e-post til post@socialmediadays.no. Betaling av deltakeravgift gjøres ved kort, VIPPS eller faktura.

Husk å gjør dette innen fredag 24. april (gjelder kun fysisk konferansebillett):
-
Redigere/legge til allergier eller andre hensyn
-
Oppdatere navn på deltager

2. Kansellering og refusjon

2.1 Kansellering og refusjon
Arrangementets program kan bli endret uten varsel. Arrangør garanterer ikke deltakelse av noen foredragsholder eller utstiller. Hvis Social Media Days av en uforutsett grunn må kansellere hele arrangementet grunnet restriksjoner gitt av myndighetene, vil billettene bli flyttet til 2027. Dersom vi ikke kan avholde en fysisk konferanse, vil vi tilby en digital løsning til de med billett. De som har kjøpt billett for fysisk deltakelse, vil få mulighet til å få refundert differansen mellom billettprisen for fysisk og digital deltakelse. Det samme gjelder dersom arrangementet utsettes og man ikke har anledning til å delta på den nye datoen.

2.2 Kansellering foretatt av deltaker
Hvis du er påmeldt arrangementet og ikke har anledning til å delta, vennligst send avmelding til post@socialmediadays.no. Full eller delvis refusjon vil kun bli gitt dersom avmelding er gjort skriftlig til post@socialmediadays.no, i henhold til følgende tidsplan:

👉 Avmelding mottatt 90 dager eller mer før arrangementet vil få refundert 90 % av deltakeravgiften (frist: senest 11.02.2026).

👉 Avmelding mottatt mellom 30 og 90 dager før arrangementet vil få refundert 50 % av deltakeravgiften (frist: senest 12.04.2026).

👉 Avmelding mottatt mindre enn 30 dager før arrangementet, samt no-shows, vil ikke få noen refusjon (fra og med 13.04.2026).

3. Bruk av foto, video og lyd tatt opp på arrangementet

Når du deltar på arrangementet, kan vi (eller andre på vegne av oss) bruke bilder, video og lyd fra arrangementet. Dette kan for eksempel brukes i markedsføring.Hvis du ikke ønsker å bli fotografert eller filmet, får du informasjon om hvordan du kan melde fra i forkant av konferansen. Du kan også kontakte oss direkte på post@socialmediadays.no.

4. Oppdateringer og nyhetsbrev

Vi holder alle med billett oppdatert gjennom nyhetsbrev. Når du kjøper billett, godtar du at vi registrerer navn og e-post for utsendelse av nyhetsbrevet. Dersom du ønsker å melde deg av, kan du når som helst gjøre det via avmeldingsknappen (unsubscribe) nederst i e-posten. Husk at du da kan gå glipp av viktig informasjon om arrangementet.

5. Hendelser utenfor arrangørs kontroll

Hendelser utenfor arrangørs kontroll – for eksempel, men ikke begrenset til, ekstreme værforhold, krigshandlinger, terror, transportstans (streik eller ulykker), myndighetspålagte restriksjoner inkludert reiseforbud, alvorlig sykdom eller pandemier/epidemier som gjør det umulig å oppfylle forpliktelsene for gjennomføring av konferansen gir arrangør rett til å kansellere arrangementet uten erstatningsansvar.