Camilla Egner er kommunikasjonsrådgiver i Apriil PR hvor hun jobber med digital markedsføring og kommunikasjon for et bredt spekter av kunder i ulike bransjer. I dag jobber hun spesielt mye med rekruttering hvor sosiale medier spiller en sentral rolle. Hun forstår verdien av å kombinere digitale markedsføringsstrategier med kraften i sosiale medier for å skape målbare resultater.
Det er kjipt når målgruppen din ikke bryr seg om deg! Og kanskje enda kjipere når de bare forbinder deg med “kloakk” og “rørleggersprekk”? Gjennom flere år har Apriil PR arbeidet med “nesten-influencere”, Instagram, TikTok, SnapChat og tradisjonelle PR-aktiviteter, for å endre tenåringers holdning til rørleggerfaget. Resultatet er en rekordøkning i søkertall til rørlegger-utdanningen og et rush av jenter til yrket! I dette foredraget deler Camilla og Bjørn sine råd om hvordan du kan nå ut til tenåringer i dagens kaotiske medielandskap.