close icon

OBS!

Alle deltakere må fremvise gyldig koronasertifikat på våre arrangementer.

Les mer om våre smitteverntiltak her
LUKK x
meld deg på vårt

Nyhetsbrev

Skriv inn dine detaljer nedenfor om du ønsker å
holde deg oppdatert på siste nytt om SMD!

Interesser:

Gjennom å registrere deg på vårt nyhetsbrev godtar du at vi kontakter deg med nyheter og markedsføring om oss og våre arrangement. Vi benytter Mailchimp til utsendelser av nyhetsbrev og din e-post vil lagres i vår database der. Du kan når som helst melde deg av. Les mer om personvern og hvordan vi og Mailchimp behandler dine data her.

Takk!
Vi har registrert din påmelding.

OBS! Noe gikk feil. Dersom problemet vedvarer kan du kontakte oss på post@socialmediadays.no for manuell påmelding.

Nyhetsbrev
Introduksjon

Takk for at du deltok!

09. september var vi samlet i Tromsø og digitalt på stream for en hel dag om sosiale medier.

Takk til deg som deltok på Social Media Days i Tromsø. Vi håper du hadde en fruktbar dag, - lærte noe nytt, hadde det hyggelig og at du fikk noen nye verdifulle kontakter. For deg som hadde enten fysisk eller digital billett kan du se opptak av konferansen på denne siden. Passord har blitt sendt ut på mail.

Social Media Days Tromsø er et regionalt arrangement som krydrer det faglige programmet med lokal forankring og ekspertise

Vi er spesielt opptatt av å få frem kompetansen i regionen. I tillegg til et sterkt faglig program, har vi har stort fokus på interaksjon mellom deltakerne, og din mulighet for å påvirke hva som formidles. Konferansen ble arrangert i samarbeid med Region Stavanger.

Konferansen ble arrangert i Tromsø for første gang i 2021, i samarbeid med Næringsforeningen i Tromsøregionen.

Presentasjoner

Bli inspirert av de beste. Få gode råd, og lær noe nytt som gjør din egen SoMe-hverdag bedre og morsommere.

nettverksbygging

Du møter spennende mennesker som kan, og vil dele av sin kunnskap. Dette er sannsynligvis den beste møteplassen du kan velge, om du er opptatt av å utvikle nettverket ditt.

Stream

Ønsker du å friske opp det du lærte kan du se opp igjen konferansen digitalt i ettertid

COVID-19

Social Media Days og COVID-19

Social Media Days, og vår konferansepartner Conventor AS, vil forholde seg til de til enhver tid gjeldende smittevernreglene. Den første konferansen er planlagt i starten av september, og det ser ut til at det vil være mulig å gjennomføre fysiske arrangementer av begrenset størrelse på dette tidspunktet, samt at situasjonen åpner stadig mer opp utover høsten. Conventor AS har også gjennomført flere arrangement under de strenge tiltakene som har rådet. Skulle det ikke la seg gjøre å gjennomføre et fysisk arrangement har vi backupløsninger for digital gjennomføring av konferansene.

For den nasjonale konferansen i høst tar vi utgangspunkt i signalene fra regjeringen om at vi langt på vei er tilbake til en normalsituasjon. Vi holder dere løpende oppdatert dersom det kommer endringer.

Om du har kjøpt billett til de fysiske arrangementene, og det kun er mulig med digital gjennomføring, vil du få tilbakebetalt differansen mellom fysisk og digital konferanse.

OBS! Alle deltakere må fremvise gyldig koronasertifikat på våre arrangementer.

Les mer om våre smitteverntiltak her
venue

Clarion Hotel The Edge

09. september 2021 var vi samlet på Clarion Hotel The Edge for konferansen og digitalt via stream.

addresse

Kaigata 6, 9008 Tromsø

kontakt oss

+47 51 52 90 99

Følg oss i sosiale medier
Konferansiér Social Media Days Tromsø

Karoline Hauan

Konsulentleder

Karoline er en ung og fremoverlent kvinne med øye for business og kulturbygging.

Hun har en mastergrad i didaktikk fra Universitetet i Tromsø (UiT) og jobber i dag som konsulentleder i teknologiselskapet Atea.

Les mer
Kongsberg Satellite Services

Mali A. Arnstad

Kommunikasjonsrådgiver

Mali A. Arnstad, kommunikasjonsrådgiver i KSAT – Kongsberg Satellite Services.

Tidligere rådgiver i kommunikasjonsbyråene Alo uten like AS og Reddi AS, samt UiT Norges arktiske universitet.

Les mer
Egga Utvikling / Look North Trainee

Marte Wiik

Prosjektleder / kommunikasjonsrådgiver

Marte har over 15 års erfaring innen design, kommunikasjon og ledelse. Hun har utdannelse fra Westerdals og London, og jobber i Egga Utvikling i Vesterålen.

Les mer
Fuel It AS

Berta Lende Røed

Gründer og daglig leder

Hvordan kunne savnet etter de gode samtalene i eget parforhold bringe FuelBox-gründeren helt til Midtøsten for å trene ledere hos myndighetene der?

Ikke gå glipp av historien om hvordan gründeren og teamet hennes bruker sosial medier for å nå sin visjon om å fuele verden med gode samtaler som endrer mindset og liv.

les mer
Troms politidistrikt

Erik og Lise

Kommunikasjonsrådgiver og fagleder

Lise Jegervatn Folkestad er fagleder på seksjon for etterretning og forebyggende i Troms politidistrikt, og har det faglige ansvaret for nettpatruljen. Folkestad har over ti års erfaring med etterforskning i vold- og overgrepssaker.

Erik Lieungh er kommunikasjonsrådgiver ved Troms politidistrikt med spesielt ansvar for sosiale medier. Han har bakgrunn som digital formidlingsrådgiver ved UB/UiT og som journalist og vaktsjef i NRK.

les mer
Riktig Spor Mo i Rana

Jannike Ramsvik

Daglig leder

Jannike Ramsvik er en av tre eiere av Riktig Spor-kjeden og daglig leder på Riktig Spor Mo i Rana.

Hun har jobbet med markedsføring, salg og kommunikasjon hele sitt voksne liv. I mange år jobbet Jannike operativt med sosiale og digitale medier, men nå jobber hun mer strategisk med merkevarebygging, kommunikasjonsstrategi og bærekraftstrategier. Det er denne strategiske erfaringen hun skal dele med oss på Social Media Days.

les mer
innholdet

Hva tilbyr Social Media Days?

Social Media Days har som mål å være Norges fremste møteplass for deg som jobber med sosiale medier. Uansett hvilket nivå du er på i dag, - vil du finne inspirasjon, lære noe nytt og knytte nye kontakter. Vi tilbyr en serie av store og små arrangementer, hvor de fleste er gratis. Du vil finne månedlige korte webinarer, dynamiske facebooksider og denne websiden som skal favne alt vi tilbyr.  

Kjerneproduktet er fagkonferanser for deg som tar sosiale medier på alvor. Vi tilbyr både regionale dagskonferanser og en nasjonal konferanse over to dager i Oslo. Her vil det også bli utdeling av Social Media Awards, tidligere Gullenken. Vi vil være Norges beste kompetansearena innenfor sosiale medier, og vi ønsker at du skal delta, og ta del i et løpende kompetanseløft.

Presentasjoner

Bli inspirert av de beste.  Få gode råd, og lær noe nytt som gjør din egen SoMe-hverdag bedre og morsommere

Streams

Inspirerende små live streams gjennom hele året som er gratis + streams fra konfransene for de som kjøper billett for digital eller fysisk tilgang

Blogg

Refleksjoner, nyheter, meningsutveksling og trender fra våre dyktige skribenter

Ubegrenset med kaffe

Uformelle møter skjer ofte med en kopp kaffe i hånden. Vi har nok kaffe, og deler den gjerne om du deltar på konferansene, - eller besøker oss på kontorene i Oslo og Stavanger.

Workshops

Praktiske HOW-TO workshops blir en sentral del av programmet på hovedarrangementet

Prisutdeling

Social Media Awards henger høyt i bransjen. I år deles den ut i 10 kategorier. Det er mange som har utmerket seg, så det blir spennende å se hvem som tar med seg statuettene hjem i år.

Nettverksbygging

Du møter spennende mennesker som kan, og vil dele av sin kunnskap. Dette er sannsynligvis den beste møteplassen du kan velge, om du er opptatt av å utvikle nettverket ditt.

Utstillere

Relevante og morsomme stands gir deg et ekstra samlingspunkt i pausene.

God teknikk

Conventor sørger for at alt det tekniske funger optimalt. Du vil høre og se godt, og oppleve en fin ramme for det faglige innholdet.

Vi har 3 tematiske hovedspor og innleggene vil spisses innenfor disse. Du kan forvente gode foredrag, panelsamtaler og stor grad av interaksjon. Vi ønsker å engasjere deg som deltaker. Dine spørsmål og meninger er viktige for å få frem god erfaringsutveksling og inspirasjon.

En vellykket implementering av kreative idéer er en utfordring for alle organisasjoner. I dette sporet fokuserer vi både på de store kreative konseptene og de små idéene. Her dykker vi ned i detaljer som valg av formater, video eller foto og de kreative mulighetene vi har i dag. Du vil få konkrete tips som du kan ta med deg i utformingen av aktiviteter, eller tilpasset en strategi med konstant tilstedeværelse.

Hvordan er din bedrifts bevissthet rundt markedsføring? Her vil du lære om hvordan du får mest igjen for hver investert krone og arbeidstime. Hvordan kan du optimalisere dine kampanjer? Vi ser på hvordan forbrukere beveger seg gjennom kundereisen og valg av kanal. Hvor er det muligheter for deg til å være tidlig ute med noe nytt som vil gi deg en markedsfordel?

Hvordan utformer du en strategi for sosiale medier som harmonerer med bedriftens overordnede strategi? Hva skal man bruke tid og ressurser på? Og kanskje vel så viktig: Hva skal man ikke bruke tid og ressurser på? Hvordan bør man planlegge opp mot konkrete målsetninger? Vi ser på langsiktige vs kortsiktige aktiviteter, og hvordan man kan oppnå synergier mellom ulike aktiviteter. Og ikke minst hvordan man kan bygge videre på det man er god på og forutsetningene ligger til rette for.

INNHOLD

Programmet

Du kan se programmet fra 2021, og komme med innspill og ønsker for neste års program.
Følg med her og på Facebook for siste nytt.

Mange hjerner tenker bedre enn få!

Er det noen foredragsholdere du har spesielt lyst til å høre? Eller et tema du skulle ønske vi tok opp på konferansen? Kanskje det er noe du forsøker å få til på sosiale medier som du bare ikke vet hvilken knapp du skal trykke på, og så gjerne ville fått en kjapp "how to" instruksjon på?

Gi oss lyd hva du håper blir en del av programmet til konferansen!

10:30

Åpning

Åpning

Velkommen og praktiske opplysninger

Karoline Hauan

Konferansiér Social Media Days Tromsø

Konsulentleder

10:30

Åpning

Sal A

Velkommen og praktiske opplysninger

Sal B

Sal C

Sal D

10:40

Rekruttering på Sosiale Medier

Rekruttering på Sosiale Medier

Marte skal dele reisen til Look North Trainee, hvordan de gikk fra markedsføring via fysiske jobbmesser, til å kun bruke sosiale medier. Rekruttering av nyutdannede til stillingene i Vesterålen og Lofoten endte med å bli en suksesshistorie, da de 12 stillingene som ble lyst ut fikk inn totalt 201 søknader.

Marte Wiik

Egga Utvikling / Look North Trainee

Prosjektleder / kommunikasjonsrådgiver

10:40

Rekruttering på Sosiale Medier

Sal A

Marte skal dele reisen til Look North Trainee, hvordan de gikk fra markedsføring via fysiske jobbmesser, til å kun bruke sosiale medier. Rekruttering av nyutdannede til stillingene i Vesterålen og Lofoten endte med å bli en suksesshistorie, da de 12 stillingene som ble lyst ut fikk inn totalt 201 søknader.

Sal B

Sal C

Sal D

11:00

Rekruttering gjennom målrettet bruk av sosiale kanaler

Rekruttering gjennom målrettet bruk av sosiale kanaler

Rekruttering gjennom omdømme og begeistring. Hvordan få folk med teknisk spesialkompetanse til å ha lyst til å bo Tromsø og jobbe for oss?

Mali A. Arnstad

Kongsberg Satellite Services

Kommunikasjonsrådgiver

11:00

Rekruttering gjennom målrettet bruk av sosiale kanaler

Sal A

Rekruttering gjennom omdømme og begeistring. Hvordan få folk med teknisk spesialkompetanse til å ha lyst til å bo Tromsø og jobbe for oss?

Sal B

Sal C

Sal D

11:20

Kreativitet som engasjerer

Kreativitet som engasjerer

Tone tar med seg noen av sine favoritt case, og gir oss innblikk bak i kulissene. Hvordan jobbet vi? Hva gjorde vi? Og hva lærte vi?

Tone Helene Angsund

Trigger Oslo

Konsulent

11:20

Kreativitet som engasjerer

Sal A

Tone tar med seg noen av sine favoritt case, og gir oss innblikk bak i kulissene. Hvordan jobbet vi? Hva gjorde vi? Og hva lærte vi?

Sal B

Sal C

Sal D

11:40

Panelsamtale

Panelsamtale

Du stiller spørsmål via slido og foredragsholderne svarer

Marte Wiik

Egga Utvikling / Look North Trainee

Prosjektleder / kommunikasjonsrådgiver

Tone Helene Angsund

Trigger Oslo

Konsulent

Mali A. Arnstad

Kongsberg Satellite Services

Kommunikasjonsrådgiver

11:40

Panelsamtale

Sal A

Du stiller spørsmål via slido og foredragsholderne svarer

Sal B

Sal C

Sal D

12:00

Lunsj

Lunsj

12:00

Lunsj

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

13:00

Når et lite spørsmål kan utgjøre den store forskjellen

Når et lite spørsmål kan utgjøre den store forskjellen

Berta gir oss inspirerende innblikk i hvordan produktidéer får internasjonalt fotfeste gjennom sosiale medier

Berta Lende Røed

Fuel It AS

Gründer og daglig leder

13:00

Når et lite spørsmål kan utgjøre den store forskjellen

Sal A

Berta gir oss inspirerende innblikk i hvordan produktidéer får internasjonalt fotfeste gjennom sosiale medier

Sal B

Sal C

Sal D

13:20

Workshop fasilitert av Berta Lende Røed

Workshop fasilitert av Berta Lende Røed

Vi bruker Fuelbox for gode diskusjoner

Berta Lende Røed

Fuel It AS

Gründer og daglig leder

13:20

Workshop fasilitert av Berta Lende Røed

Sal A

Vi bruker Fuelbox for gode diskusjoner

Sal B

Sal C

Sal D

13:40

Samfunnsoppdraget

Samfunnsoppdraget

Politiet i Tromsø bruker sosiale medier for å forebygge, informere og gå i dialog. Lise og Erik forteller om hvordan de definerer målgruppene, bygger innhold og kommuniserer.

Lise Jegervatn Folkestad

Troms politidistrikt

Fagleder

Erik Lieungh

Troms politidistrikt

Kommunikasjonsrådgiver

13:40

Samfunnsoppdraget

Sal A

Politiet i Tromsø bruker sosiale medier for å forebygge, informere og gå i dialog. Lise og Erik forteller om hvordan de definerer målgruppene, bygger innhold og kommuniserer.

Sal B

Sal C

Sal D

14:00

Fra strategi til innhold

Fra strategi til innhold

Hvordan velger man hva man skal snakke om i sosiale medier? Hvordan skape innhold som engasjerer målgruppen og samtidig bidrar til at bedriften når sine overordna mål?

Jannike Ramsvik

Riktig Spor Mo i Rana

Daglig leder

14:00

Fra strategi til innhold

Sal A

Hvordan velger man hva man skal snakke om i sosiale medier? Hvordan skape innhold som engasjerer målgruppen og samtidig bidrar til at bedriften når sine overordna mål?

Sal B

Sal C

Sal D

14:20

Kan hat og hets i sosiale medier være en trussel for demokratiet?

Kan hat og hets i sosiale medier være en trussel for demokratiet?

Hva betyr sosiale medier for demokratiet? Da de ulike plattformene ble lansert var det en gryende optimisme om «demokratiets redning». Etter hvert har flere forskere snudd og mener dette er blitt en myte, siden fenomener som hat/hets, ekkokamre og filterbobler og økende polarisering fremstår som en svøpe for de liberale demokratier. I foredraget vil det særlig fokuseres på hat og hets, hvilke følger det kan få og hvilke grep som kan diskuteres fremover.‍

Jarle Heitmann

Ap

Politiker

14:20

Kan hat og hets i sosiale medier være en trussel for demokratiet?

Sal A

Hva betyr sosiale medier for demokratiet? Da de ulike plattformene ble lansert var det en gryende optimisme om «demokratiets redning». Etter hvert har flere forskere snudd og mener dette er blitt en myte, siden fenomener som hat/hets, ekkokamre og filterbobler og økende polarisering fremstår som en svøpe for de liberale demokratier. I foredraget vil det særlig fokuseres på hat og hets, hvilke følger det kan få og hvilke grep som kan diskuteres fremover.‍

Sal B

Sal C

Sal D

14:40

Panelsamtale

Panelsamtale

Du stiller spørsmål via slido og foredragsholderne svarer

Jannike Ramsvik

Riktig Spor Mo i Rana

Daglig leder

Lise Jegervatn Folkestad

Troms politidistrikt

Fagleder

Jarle Heitmann

Ap

Politiker

14:40

Panelsamtale

Sal A

Du stiller spørsmål via slido og foredragsholderne svarer

Sal B

Sal C

Sal D

15:00

Pause

Pause

Mingling og kaffe

15:00

Pause

Sal A

Mingling og kaffe

Sal B

Sal C

Sal D

15:20

Personlig merkevare som entreprenør – hva, hvordan og hvorfor?

Personlig merkevare som entreprenør – hva, hvordan og hvorfor?

Hvorfor bygge en personlig merkevare? I dette foredraget vil Maria Arlén Larsen dele sine erfaringer, som entreprenør, forfatter og lege, om betydningen av en personlig merkevare i sosiale media og hvordan finne sin stemme.

Maria Arlén Larsen

Lege og forsker

15:20

Personlig merkevare som entreprenør – hva, hvordan og hvorfor?

Sal A

Hvorfor bygge en personlig merkevare? I dette foredraget vil Maria Arlén Larsen dele sine erfaringer, som entreprenør, forfatter og lege, om betydningen av en personlig merkevare i sosiale media og hvordan finne sin stemme.

Sal B

Sal C

Sal D

15:40

Hvordan lage effektivt innhold til ulike målgrupper

Hvordan lage effektivt innhold til ulike målgrupper

Gjennom eksempler fra ulike kanaler med ubetalt innhold, vil Siri vise hvordan man kan lage levende samfunn på internett. Vi ser på hva som fungerer når vi prøver å snakke til forskjellige grupper mennesker, og vi ser på hva som ikke fungerer.

Siri Vilberg

Frilans

Tekstforfatter og sosiale medier-konsulent

15:40

Hvordan lage effektivt innhold til ulike målgrupper

Sal A

Gjennom eksempler fra ulike kanaler med ubetalt innhold, vil Siri vise hvordan man kan lage levende samfunn på internett. Vi ser på hva som fungerer når vi prøver å snakke til forskjellige grupper mennesker, og vi ser på hva som ikke fungerer.

Sal B

Sal C

Sal D

16:00

Borrow a Buddy, hvordan knytte kontakt mellom hund og folk

Borrow a Buddy, hvordan knytte kontakt mellom hund og folk

Et forrykende case om hvordan hunder fikk omsorg gjennom nye kontakter formidlet på Instagram. En annerledes historie om hvordan du kan lage godt innhold.

Gintaré Turskyté

Villmarkssenteret

Prosjektutvikler

16:00

Borrow a Buddy, hvordan knytte kontakt mellom hund og folk

Sal A

Et forrykende case om hvordan hunder fikk omsorg gjennom nye kontakter formidlet på Instagram. En annerledes historie om hvordan du kan lage godt innhold.

Sal B

Sal C

Sal D

16:20

5 ting vi har lært

5 ting vi har lært

Hva er det som må til for at folk har lyst å lese det du har lyst å fortelle?

Therese Kongsli Jakobsen

SpareBank 1 Nord-Norge

Innholdsmarkedsfører

Ingrid Bruun

SpareBank 1 Nord-Norge

Digital markedsfører

16:20

5 ting vi har lært

Sal A

Hva er det som må til for at folk har lyst å lese det du har lyst å fortelle?

Sal B

Sal C

Sal D

16:40

Panelsamtale

Panelsamtale

Du stiller spørsmål via slido og foredragsholderne svarer

Gintaré Turskyté

Villmarkssenteret

Prosjektutvikler

Maria Arlén Larsen

Lege og forsker

Ingrid Bruun

SpareBank 1 Nord-Norge

Digital markedsfører

Siri Vilberg

Frilans

Tekstforfatter og sosiale medier-konsulent

16:40

Panelsamtale

Sal A

Du stiller spørsmål via slido og foredragsholderne svarer

Sal B

Sal C

Sal D

17:00

Avslutning

Avslutning

Karoline runder av dagen med en kort oppsummering

Karoline Hauan

Konferansiér Social Media Days Tromsø

Konsulentleder

17:00

Avslutning

Sal A

Karoline runder av dagen med en kort oppsummering

Sal B

Sal C

Sal D

10:30

Åpning

Åpning

Karoline Hauan

Konferansiér Social Media Days Tromsø

10:30

Åpning

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

10:40

Rekruttering på Sosiale Medier

Rekruttering på Sosiale Medier

Marte Wiik

Egga Utvikling / Look North Trainee

10:40

Rekruttering på Sosiale Medier

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

11:00

Rekruttering gjennom målrettet bruk av sosiale kanaler

Rekruttering gjennom målrettet bruk av sosiale kanaler

Mali A. Arnstad

Kongsberg Satellite Services

11:00

Rekruttering gjennom målrettet bruk av sosiale kanaler

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

11:20

Kreativitet som engasjerer

Kreativitet som engasjerer

11:20

Kreativitet som engasjerer

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

11:40

Panelsamtale

Panelsamtale

Marte Wiik

Egga Utvikling / Look North Trainee

Mali A. Arnstad

Kongsberg Satellite Services

11:40

Panelsamtale

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

12:00

Lunsj

Lunsj

12:00

Lunsj

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

13:00

Når et lite spørsmål kan utgjøre den store forskjellen

Når et lite spørsmål kan utgjøre den store forskjellen

13:00

Når et lite spørsmål kan utgjøre den store forskjellen

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

13:20

Workshop fasilitert av Berta Lende Røed

Workshop fasilitert av Berta Lende Røed

13:20

Workshop fasilitert av Berta Lende Røed

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

13:40

Samfunnsoppdraget

Samfunnsoppdraget

Lise Jegervatn Folkestad

Troms politidistrikt

Erik Lieungh

Troms politidistrikt

13:40

Samfunnsoppdraget

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

14:00

Fra strategi til innhold

Fra strategi til innhold

Jannike Ramsvik

Riktig Spor Mo i Rana

14:00

Fra strategi til innhold

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

14:20

Kan hat og hets i sosiale medier være en trussel for demokratiet?

Kan hat og hets i sosiale medier være en trussel for demokratiet?

14:20

Kan hat og hets i sosiale medier være en trussel for demokratiet?

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

14:40

Panelsamtale

Panelsamtale

Jannike Ramsvik

Riktig Spor Mo i Rana

Lise Jegervatn Folkestad

Troms politidistrikt

14:40

Panelsamtale

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

15:00

Pause

Pause

15:00

Pause

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

15:20

Personlig merkevare som entreprenør – hva, hvordan og hvorfor?

Personlig merkevare som entreprenør – hva, hvordan og hvorfor?

15:20

Personlig merkevare som entreprenør – hva, hvordan og hvorfor?

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

15:40

Hvordan lage effektivt innhold til ulike målgrupper

Hvordan lage effektivt innhold til ulike målgrupper

15:40

Hvordan lage effektivt innhold til ulike målgrupper

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

16:00

Borrow a Buddy, hvordan knytte kontakt mellom hund og folk

Borrow a Buddy, hvordan knytte kontakt mellom hund og folk

Gintaré Turskyté

Villmarkssenteret

16:00

Borrow a Buddy, hvordan knytte kontakt mellom hund og folk

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

16:20

5 ting vi har lært

5 ting vi har lært

Therese Kongsli Jakobsen

SpareBank 1 Nord-Norge

Ingrid Bruun

SpareBank 1 Nord-Norge

16:20

5 ting vi har lært

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

16:40

Panelsamtale

Panelsamtale

Gintaré Turskyté

Villmarkssenteret

Ingrid Bruun

SpareBank 1 Nord-Norge

16:40

Panelsamtale

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

17:00

Avslutning

Avslutning

Karoline Hauan

Konferansiér Social Media Days Tromsø

17:00

Avslutning

Sal A

Sal B

Sal C

Sal D

Last ned programmet
SE programmet
komité

Møt programkomitéen

Programkommitéen for konferansen i 2021 bestod av noen av de mest erfarne og kreative aktørene i bransjen. Det er viktig for oss å involvere lokal ekspertise på regionskonferansene.

Leder

Astrid Valen-Utvik

Valen-Utvik AS

Eier og rådgiver
Medlem

Irina Melkild

KUPA

Rådgiver
Medlem

Liv-Inger Resvoll

Gnist

Prosjektleder og innholdsrådgiver
Medlem

Morten Martinsen

Conventor AS

Prosjektleder
Om

Visste du at?

Visste du at Social Media Days er aktiv hele året? Bloggen på nettsidene her oppdateres jevnlig. Nesten hver eneste måned kan du delta på webinar helt gratis. Facebooksiden vil ha nyttige og hyppige oppdateringer. Ønsker du å lese mer om Social Media Days som helhet og sjekke ut vår blogg og streams kan du gjøre det her:

Meld deg på vårt

Nyhetsbrev

Hold deg oppdatert på siste nytt om Social Media Days. Meld deg på her om du ønsker å motta vårt nyhetsbrev. Du kan selvsagt når som helst melde deg av igjen.

10. juni 2021

Gjennom å registrere deg på vårt nyhetsbrev godtar du at vi kontakter deg med nyheter og markedsføring om oss og våre arrangement. Vi benytter Mailchimp til utsendelser av nyhetsbrev og din e-post vil lagres i vår database der. Du kan når som helst melde deg av. Les mer om personvern og hvordan vi og Mailchimp behandler dine data her

Registrert

Din registrering er mottatt.
Takk for at du meldte deg på vårt nyhetsbrev!

OBS! Noe gikk feil. Dersom problemet vedvarer kan du kontakte oss på post@socialmediadays.no for manuell påmelding.

* obligatoriske felt
Interesser

Social Media Days vil bruke informasjonen du gir oss her til å ta kontakte deg med nyheter og markedsføring om oss og våre arrangement. Vennligst bekreft hvordan du tillater oss å ta kontakt.

Du kan når som helst trekke ditt samtykke gjennom å trykke på "unsubscribe" i bunn av e-postene du mottar fra oss, eller gjennom å kontakte oss på post@socialmediadays.no. Vi vil behandle dine data med respekt. For mer informasjon om vår behandling av data og personvern vennligst se våre nettsider. Gjennom å trykke ja nedenfor akspeterer du at vi behandler de data du oppgir her i henhold til dette.

Vi bruker Mailchimp til å sende ut nyhetsbrev. Gjennom å trykke på knappen nedenfor aksepterer du at informasjonen du legger inn her vil bli overført til vår database i Mailchimp. Du kan lese mer om Mailchimp sin databehandling her.

SOcial media days produseres av:
I samarbeid med:
HOVEDSPONSOR
Gullsponsorer
Sølvsponsorer
Se alle sponsorer