15. juni braker det løs i Trondheim.
Da samles vi til regionens viktigste arrangement for deg som er opptatt av hvordan du kan optimere din bruk av sosiale medier. Vi gleder oss til å samles, og å lære av hverandre. Vi er så giret på å komme i gang med å treffes, og håper du er det samme. Vi har god tro på at koronarestriksjonene er betydelig mer moderate 15. juni, men har planen klar for digital gjennomføring om så ikke er tilfelle.
Social Media Days Trondheim er et regionalt arrangement som krydrer det faglige programmet med lokal forankring og ekspertise.
Det er første gang vi samles i Trondheim. Derfor er vi spesielt opptatt av å få frem kompetansen i regionen. I tillegg til et sterkt faglig program, har vi stort fokus på interaksjon mellom deltakerne, og din mulighet for å påvirke hva som formidles.
Og skulle du ønske enda mer faglig påfyll ønsker vi deg hjertelig velkommen til det nasjonale hovedarrangementet i Oslo til høsten også.
Bli inspirert av de beste. Få gode råd, og lær noe nytt som gjør din egen SoMe-hverdag bedre og morsommere.
Du møter spennende mennesker som kan, og vil dele av sin kunnskap. Dette er sannsynligvis den beste møteplassen du kan velge, om du er opptatt av å utvikle nettverket ditt.
Ønsker du å friske opp det du lærte kan du se opp igjen konferansen digitalt i ettertid
Vi tilbyr flere ulike billetter til vår konferanse. Er du tidlig ute kan du gjøre en god deal!
Priser er ekskludert mva. For vilkår ved påmelding og deltagelse trykk her
Social Media Days, og vår konferansepartner Conventor AS, vil forholde seg til de til enhver tid gjeldende smittevernreglene. Den første konferansen er planlagt i midten av juni, og vi har god tro på at det vil være mulig å gjennomføre fysiske arrangementer av begrenset størrelse på dette tidspunktet, samt at situasjonen åpner stadig mer opp over sommeren. Conventor AS har også gjennomført flere arrangement under de strenge tiltakene som har rådet. Skulle det ikke la seg gjøre å gjennomføre et fysisk arrangement har vi backupløsninger for digital gjennomføring av konferansene.
For den nasjonale konferansen i høst tar vi utgangspunkt i signalene fra regjeringen om at vi langt på vei er tilbake til en normalsituasjon. Vi holder dere løpende oppdatert dersom det kommer endringer.
Om du har kjøpt billett til de fysiske arrangementene, og det kun er mulig med digital gjennomføring, vil du få tilbakebetalt differansen mellom fysisk og digital konferanse.
15. juni 2021 samles vi på Clarion Hotel Trondheim for konferansen. Skal du følge konferansen digitalt vil du motta link via e-posten du registrerer ved billettkjøp.
Brattørkaia 1, 7010 Trondheim
Social Media Days har som mål å være Norges fremste møteplass for deg som jobber med sosiale medier. Uansett hvilket nivå du er på i dag, - vil du finne inspirasjon, lære noe nytt og knytte nye kontakter. Vi tilbyr en serie av store og små arrangementer, hvor de fleste er gratis. Du vil finne månedlige korte webinarer, dynamiske facebooksider og denne websiden som skal favne alt vi tilbyr.
I 2021 blir det regionssamlinger i Stavanger, Trondheim, Tromsø og Bergen, -før vi avslutter hovedarrangementene med en todagers samling i Oslo. Her vil det også bli utdeling av Social Media Awards, tidligere Gullenken, innenfor 12 kategorier. Vi vil være Norges beste kompetansearena innenfor sosiale medier, og vi ønsker at du skal delta, og bidra til et kompetanseløft i 2021.
Bli inspirert av de beste. Få gode råd, og lær noe nytt som gjør din egen SoMe-hverdag bedre og morsommere
Inspirerende små live streams gjennom hele året som er gratis + streams fra konfransene for de som kjøper billett for digital eller fysisk tilgang
Refleksjoner, nyheter, meningsutveksling og trender fra våre dyktige skribenter
Uformelle møter skjer ofte med en kopp kaffe i hånden. Vi har nok kaffe, og deler den gjerne om du deltar på konferansene, - eller besøker oss på kontorene i Oslo og Stavanger.
Praktiske HOW-TO workshops blir en sentral del av programmet på hovedarrangementet
Social Media Awards henger høyt i bransjen. I år deles den ut i 10 kategorier. Det er mange som har utmerket seg, så det blir spennende å se hvem som tar med seg statuettene hjem i år.
Du møter spennende mennesker som kan, og vil dele av sin kunnskap. Dette er sannsynligvis den beste møteplassen du kan velge, om du er opptatt av å utvikle nettverket ditt.
Relevante og morsomme stands gir deg et ekstra samlingspunkt i pausene.
Conventor sørger for at alt det tekniske funger optimalt. Du vil høre og se godt, og oppleve en fin ramme for det faglige innholdet.
Vi har 3 tematiske hovedspor og innleggene vil spisses innenfor disse. Du kan forvente gode foredrag, panelsamtaler og stor grad av interaksjon. Vi ønsker å engasjere deg som deltaker. Dine spørsmål og meninger er viktige for å få frem god erfaringsutveksling og inspirasjon.
En vellykket implementering av kreative idéer er en utfordring for alle organisasjoner. I dette sporet fokuserer vi både på de store kreative konseptene og de små idéene. Her dykker vi ned i detaljer som valg av formater, video eller foto og de kreative mulighetene vi har i dag. Du vil få konkrete tips som du kan ta med deg i utformingen av aktiviteter, eller tilpasset en strategi med konstant tilstedeværelse.
Hvordan er din bedrifts bevissthet rundt markedsføring? Her vil du lære om hvordan du får mest igjen for hver investert krone og arbeidstime. Hvordan kan du optimalisere dine kampanjer? Vi ser på hvordan forbrukere beveger seg gjennom kundereisen og valg av kanal. Hvor er det muligheter for deg til å være tidlig ute med noe nytt som vil gi deg en markedsfordel?
Hvordan utformer du en strategi for sosiale medier som harmonerer med bedriftens overordnede strategi? Hva skal man bruke tid og ressurser på? Og kanskje vel så viktig: Hva skal man ikke bruke tid og ressurser på? Hvordan bør man planlegge opp mot konkrete målsetninger? Vi ser på langsiktige vs kortsiktige aktiviteter, og hvordan man kan oppnå synergier mellom ulike aktiviteter. Og ikke minst hvordan man kan bygge videre på det man er god på og forutsetningene ligger til rette for.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
Komitéarbeidet er i full gang. Programmet oppdateres fortløpende etter hvert som nye navn bekreftes. Følg med her og på Facebook for siste nytt.
Er det noen foredragsholdere du har spesielt lyst til å høre? Eller et tema du skulle ønske vi tok opp på konferansen? Kanskje det er noe du forsøker å få til på sosiale medier som du bare ikke vet hvilken knapp du skal trykke på, og så gjerne ville fått en kjapp "how to" instruksjon på?
Gi oss lyd hva du håper blir en del av programmet til konferansen!
Programkommitéen består av noen av de mest erfarne og kreative aktørene i bransjen. Dette er kjerneteamet for utvikling av årets program. I tillegg vil de hente inn lokal ekspertise for gjennomføring på regionskonferansene.
Visste du at Social Media Days er aktiv hele året? Bloggen på nettsidene her oppdateres jevnlig. Nesten hver eneste måned kan du delta på webinar helt gratis. Facebooksiden vil ha nyttige og hyppige oppdateringer. Ønsker du å lese mer om Social Media Days som helhet og sjekke ut vår blogg og streams kan du gjøre det her:
Hold deg oppdatert på siste nytt om Social Media Days. Meld deg på her om du ønsker å motta vårt nyhetsbrev. Du kan selvsagt når som helst melde deg av igjen.