TBA samles vi på Tou Scene for en dag dedikert til sosiale medier.
2023er året hvor vi håper at alt er tilbake på rett spor, og vi kan samles uten tanke på annet enn å utvikle nettverk, høre gode foredrag, delta i debatter og lære en masse. Vi vil gjerne ha innspill fra deg i planleggingen av årets konferanse. De kan du publisere på Facebooksidene våre, eller sende en mail på post@socialmediadays.no
Social Media Days Stavanger er et regionalt arrangement som krydrer det faglige programmet med lokal forankring og ekspertise
Vi er spesielt opptatt av å få frem kompetansen i regionen. I tillegg til et sterkt faglig program, har vi har stort fokus på interaksjon mellom deltakerne, og din mulighet for å påvirke hva som formidles.
I løpet av våren vil vi åpne for nomiasjoner til Social Media Awards, som deles under hovedarrangementet i Oslo, og der vil vi ha dine forslag til kandidater. Kategoriene, og beskrivelsene avdem ligger allerede klare.
Vi håper du gleder deg like mye som vi gjør.
Hjertelig velkommen!
Bli inspirert av de beste. Få gode råd, og lær noe nytt som gjør din egen SoMe-hverdag bedre og morsommere.
Du møter spennende mennesker som kan, og vil dele av sin kunnskap. Dette er sannsynligvis den beste møteplassen du kan velge, om du er opptatt av å utvikle nettverket ditt.
Ønsker du å friske opp det du lærte kan du se opp igjen konferansen digitalt i ettertid
TBA samles vi på Tou Scene for en dagskonferanse.
Kvitsøygata 25, 4014 Stavanger
Vi tilbyr flere ulike billetter til vår konferanse. Velg mellom fysisk eller digital tilgang.
Priser er ekskludert mva. For vilkår ved påmelding og deltagelse trykk her
Social Media Days, og vår konferansepartner Conventor AS, vil forholde seg til de til enhver tid gjeldende smittevernreglene. Den første konferansen er planlagt i starten av september, og det ser ut til at det vil være mulig å gjennomføre fysiske arrangementer av begrenset størrelse på dette tidspunktet, samt at situasjonen åpner stadig mer opp utover høsten. Conventor AS har også gjennomført flere arrangement under de strenge tiltakene som har rådet. Skulle det ikke la seg gjøre å gjennomføre et fysisk arrangement har vi backupløsninger for digital gjennomføring av konferansene.
For den nasjonale konferansen i høst tar vi utgangspunkt i signalene fra regjeringen om at vi langt på vei er tilbake til en normalsituasjon. Vi holder dere løpende oppdatert dersom det kommer endringer.
Om du har kjøpt billett til de fysiske arrangementene, og det kun er mulig med digital gjennomføring, vil du få tilbakebetalt differansen mellom fysisk og digital konferanse.
Social Media Days har som mål å være Norges fremste møteplass for deg som jobber med sosiale medier. Uansett hvor du jobber, vil du finne inspirasjon, lære noe nytt og knytte nye kontakter.
Vi arrangerer fagkonferanser for deg som tar sosiale medier på alvor. Vi tilbyr både regionale dagskonferanser og en nasjonal konferanse over to dager i Oslo. Vi vil være Norges beste kompetansearena innenfor sosiale medier, og vi ønsker at du skal delta, og ta del i et løpende kompetanseløft.
Bli inspirert av de beste. Få gode råd, og lær noe nytt som gjør din egen SoMe-hverdag bedre og morsommere
Det er mulig å delta digitalt på Social Media Days Oslo + stream er tilgjengelig for både digitale og fysiske deltagere i 90 dager.
Praktiske HOW-TO workshops blir en sentral del av programmet på hovedarrangementet
Social Media Awards henger høyt i bransjen. I år deles den ut i 10 kategorier. Det er mange som har utmerket seg, så det blir spennende å se hvem som tar med seg statuettene hjem i år.
Du møter spennende mennesker som kan, og vil dele av sin kunnskap. Dette er sannsynligvis den beste møteplassen du kan velge, om du er opptatt av å utvikle nettverket ditt.
Relevante og morsomme stands gir deg et ekstra samlingspunkt i pausene.
Vi har 3 tematiske hovedspor og innleggene vil spisses innenfor disse. Du kan forvente gode foredrag, panelsamtaler og stor grad av interaksjon. Vi ønsker å engasjere deg som deltaker. Dine spørsmål og meninger er viktige for å få frem god erfaringsutveksling og inspirasjon.
En vellykket implementering av kreative idéer er en utfordring for alle organisasjoner. I dette sporet fokuserer vi både på de store kreative konseptene og de små idéene. Her dykker vi ned i detaljer som valg av formater, video eller foto og de kreative mulighetene vi har i dag. Du vil få konkrete tips som du kan ta med deg i utformingen av aktiviteter, eller tilpasset en strategi med konstant tilstedeværelse.
Hvordan er din bedrifts bevissthet rundt markedsføring? Her vil du lære om hvordan du får mest igjen for hver investert krone og arbeidstime. Hvordan kan du optimalisere dine kampanjer? Vi ser på hvordan forbrukere beveger seg gjennom kundereisen og valg av kanal. Hvor er det muligheter for deg til å være tidlig ute med noe nytt som vil gi deg en markedsfordel?
Hvordan utformer du en strategi for sosiale medier som harmonerer med bedriftens overordnede strategi? Hva skal man bruke tid og ressurser på? Og kanskje vel så viktig: Hva skal man ikke bruke tid og ressurser på? Hvordan bør man planlegge opp mot konkrete målsetninger? Vi ser på langsiktige vs kortsiktige aktiviteter, og hvordan man kan oppnå synergier mellom ulike aktiviteter. Og ikke minst hvordan man kan bygge videre på det man er god på og forutsetningene ligger til rette for.
Jan Rune har stor suksess med karakteren sin June Kommune som har blitt svært populær på sosiale medier. Kommunikasjon og lekenhet med publikum er hans varemerke.
Med sin unike kunnskap og brede erfaring innen markedsføring har Belinda knekt koden på hvordan man kan bruke sosiale medier for å åpne en helt ny verden innen bedriftsvirksomhet.
Hva skjer når vi flytter en podkastepisode til scenen på Social Media Days? Det får vi svaret på 2.september. Maiken og Susanne snakker om potensialet som ligger i LinkedIn, på godt og på vondt, og inspirerer deg i salen til å bli mer bevisst på employer branding.
Line brenner virkelig for å formidle. Det har flere bransjer høstet fruktene av. I over 10 år jobbet hun i reiselivsbransjen. Produktutvikling og logistikk var hennes spesialfelt.
Om du gjør historien du skal fortelle forståelig og spennende blir flere interesserte i hva man forteller – er hennes mantra.
Melinda har et brennende engasjement for strategisk tilstedeværelse på sosiale medier. Gjennom flere år med markedsarbeid for bedrifter har hun erfaring med hvor viktig det er å se alt SOME arbeid i lys av den overordnende markedsplanen. Hun vil dele sin erfaring med hvordan vi kan benytte sosiale medier for å lede trafikk til aktuelle salgskanaler og etablere digitale plattformer som snakker sammen. Også hvor viktig det er å definere målbare suksessfaktorer for å oppnå gode resultater for tid og penger investert i sosiale medier.
No items found.
Jon Dagsland (38) er kommunikasjonssjef i Sør-Vestpolitidistrikt. Han har fagansvar for intern og ekstern kommunikasjon, herunder sosiale medier. Dagsland har tidligere jobbet som journalist og nyhetssjef i Aftenposten.
Kaare André Ødegaard (34) er fagansvarlig for Nettpatruljen i Sør-Vest politidistrikt. Han er utdannet politi og har erfaring fra operativt politiarbeid, etterforskning, operasjonsledelse og nå forebygging.
Nina jobbet med digitalmarkedsføring i reiselivet, en pandemi senere befant hun seg i bygg- og anleggsbransjen. Hun visste ingenting om verken pukk eller grus og hadde aldri rørt en drone. Nå jobber hun i en mannsdominert bransje som elsker steinknusing i sakte dronefilm. Merkevarebygging og innholdsproduksjon er hennes spesialiteter, men hvordan jobbe med strategisk markedsføring og formidling i en ny og ukjent bransje?
Kom gjerne med innspill og ønsker for årets program.
Følg med her og på Facebook for siste nytt.
Er det noen foredragsholdere du har spesielt lyst til å høre? Eller et tema du skulle ønske vi tok opp på konferansen? Kanskje det er noe du forsøker å få til på sosiale medier som du bare ikke vet hvilken knapp du skal trykke på, og så gjerne ville fått en kjapp "how to" instruksjon på?
Gi oss lyd hva du håper blir en del av programmet til konferansen!
Programkommitéen består av noen av de mest erfarne og kreative aktørene i bransjen. Det har vært viktig for oss å involvere lokal ekspertise på regionskonferansene.
Hold deg oppdatert på siste nytt om Social Media Days. Meld deg på her om du ønsker å motta vårt nyhetsbrev. Du kan selvsagt når som helst melde deg av igjen.