Social Media Awards

Årets student-case

2021

Vinner
Vinner
Badetassen

@badetassen på Instagram

OM

Konferanse og mye mer

Social Media Days ble først arrangert i 2012 og har siden vokst til å bli Norges største møteplass innen sosiale medier. Opp mot 700 mennesker har vært samlet på hovedarrangementet i Oslo, og det er blitt introdusert regionale arrangement med en lokal vri på programmet.

Hvert år samles noen av de fremste eksptertene på sosiale medier på scenen og i sal for å dele sine beste strategier og knytte nye kontakter. I tillegg deles prisen Gullenken ut under hovedarrangementet.

Etter et 2020 vi alle helst vil glemme satser vi for fullt i 2021, med 4 regionale arrangement i Stavanger, Bergen, Tromsø og Trondheim som alle leder opp til det store hovedarrangementet i Oslo i oktober.

Nytt av året er at vi introduserer månedlige streams

visit venue

Juryens begrunnelse

Årets studentcase har alene hatt ansvaret for å sette opp markedsføringsstrategi samt lage alt av innhold til sosiale medier over en periode på tre mnd. Dette var for Altibox sin tjeneste Badetassen.no, hvor man kan sjekke badetemperaturer over hele landet. I løpet av perioden økte hun antall følgere av Instagram kontoen med 22,5% og en økten av antall fans på FB med 17,61% med informative poster og variasjon i bruk av bilde og video. Årets vinner er Anna Lærdal med Badetassen

visit venue

Bakgrunn for nominasjon

visit venue